Beetje valsspelen misschien, maar dit was afgelopen zomer. Duurde echt 2,5 uur.
Midden december heb ik gellak laten zetten en hoewel ik na ongeveer 3 maand onafgebroken gellak toch wel lange en sterke nagels heb (nagelbijter), durf ik ze er nog niet af te laten. Ik heb nu 4 weken tentamens dus heb pas een volgende afspraak eind januari. Heb nu dan maar aan de onderkant (overgang eigen nagel-gel) bij de verdikking wat gevijld zodat de overgang niet meer duidelijk te zien is, laagje nagellak en topcoat erover en ik kan weer een tijdje tegenaan vorige keer toen de gel er volledig af was dacht ik dat ik niet meer zou friemelen als ik ze gewoon netjes zou lakken maar dat draaide toch anders uit (en nu dan nog stressvolle periode)
Voel me echt volwassen zonder mijn stompjes hahah
Had de foto met kerst al gemaakt maar vergeten te posten. Eigen lengte met gellak van Ali.
ik vind ballerina model zo mooi alleen is lastig omdat ik zo’n lang nagelbed heb om die mooi in die vorm te vijlen… Misschien laat ik ze nog ietsje groeien. En het lakken mag ook wat netter vind ik, doe ik meestal vanaf de bank met slecht licht omdat ik lui ben.
Perfect licht in de bus voor m’n Holo nagels
Ik weet niet welke kleur ik op mijn nagels moet doen
In zo’n geval ga ik zelf altijd fijn voor zwart
Goeie keuze! Heel leuk!
Wat een mooie kleur is die trui!
Vind dat wel fijn spul maar zo’n potje krijg je van je lang zal ze leven nooit op. Na een jaar is die van mij altijd helemaal ranzig en dan koop ik weer een nieuwe voor die 5 keer dat ik er aan denk om te smeren haha
Essie Not Just a Pretty Face
Ik vind het eigenlijk niet zo’n mooie nude bij mezelf, een beetje te warm. Heeft iemand een mooi, koeler alternatief voor een hele bleke olijfkleurige huid?
Sorry voor de dubbelpost, maar ik ben wel erg onder de indruk door de topcoat van Rimmel. Zo glanzend!!!