Show je nagels

Gellak! Hopelijk blijft het deze keer beter zitten. Is nu de tweede keer dat ik het zelf doe maar de eerste keer kwam het vrij snel los…

18 likes

Gebruik je primer en base coat? Ook kan het helpen het oppervlak een beetje te vijlen.

Dit klink misschien raar maar wat heb jij mooie handen / vingers.

Me 2!!! :black_heart: :black_heart: :black_heart: :black_heart:

1 like

Wauwww :hearts: :hearts:

1 like

Awww dankjewel, wat lief :relaxed:

@London: Ja, heb ik vorige keer ook allemaal gedaan… Maar misschien waren de laagjes iets te dik. Ik hoop dat ik het deze keer beter heb gedaan :smiley:

Ben echt heel tevreden met m’n nagels, voor mijn doen zo netjes gelakt

22 likes

Mooi! Waar is deze van? Issie mat?

@anon28710462 ik zou eens bij Kiko kijken!

1 like

Die achtergrond :heart_eyes:

1 like

Nee, matte topcoat! Het lakje is van malu wilz (nr 58) en de topcoat van laquesters maar allebei wel oud geloof ik

2 likes

15 likes

Ik hou onwijs van mooie, verzorgde nagels en daar gebruik ik gellac voor. Maar verwijderen is een hel. Het zit echt muurvast, ook als ik een uur laat weken in pure aceton. Als het er uiteindelijk af is (soms met een beetje geweld) dan zijn mijn nagels onwijs slap en broos. Als ik dan niet weer gellac aanbreng, breekt alles af. Heeft iemand nog tips?!
Zou het eventueel kunnen helpen om extra vitamines te slikken voor sterkere nagels?

Ja!

Ik mis mijn lange neppe heksennagels nu al🤡

11 likes

Ik ben gestopt met gellak gebruiken om deze reden, bij mij kwam het er alleen af door frezen en ik vond dat te veel gedoe. Ik zou geen supplementen gaan slikken als je dat verder niet nodig hebt, ik bedoel, supplementen hebben alleen invloed op je lichaam als je een tekort hebt en een tekort uit zich in het eraan groeien van dunne en broze nagels. Nagels die dun en broos worden door vijlen en aceton gebruiken enz. hebben niks te maken met hoe gezond je verder bent.

@MevrouwMand, prachtige kleur!!! Wat is het?

Ik heb gisteren BellaOggi Innocent opgedaan, mezelf beloofd dat ik in daglicht een foto zou maken en 4ever vergeten, dus dan maar zo. In het echt uiteraard minder geel!

18 likes

Ik gebruik geen primer, het laat daardoor wel eerder los (na een week bij mij) maar dat vind ik niet erg. Als het een beetje los begint te laten hoef ik maar 10 minuutjes in aceton te weken en dan valt het er gewoon af. En m’n nagels zijn er dan veel beter aan toe

1 like

Geen idee! Salon waar ik de acryl zet heb ik ze eraf laten halen + deze gellak erop knallen.
Kan ook nooit merk lezen op de potjes. Zetten ze altijd sneaky andersom.

Heel leuke kleur! En die achtergrond!!

1 like

Bedankt voor alle tips. Ik ga het eerst is zonder primer proberen. Kijken wat dat doet.

Mooie glans ja! Welke is het precies?