Chrome infusion heet hij. Kan je daar wat mee?
Ja, van Catrice toch?
Gellak eraf gehaald en nu maar weer een x zelf gelakt want t kostte een rib uit mn lijf. Dit is er eentje van Essie, iets van lovie dovie heet ie geloof ik.
Zwarte lakje is van Catrice 39 Black To The Routes
Glitter lakje is van Catrice 01 Down The Milky Way
Topcoat Catrice Iconails gel topcoat
Hoe lang bleef de gellak goed bij jou?
Dit vind ik echt supermooi!
Ik vind het vooral heel chiq en mooi
Ik heb echt al in geen eeuwen mijn nagels meer gelakt. Misschien morgen weer eens doen.
Meestal 2,5 week ongeveer. Hangt er wel vanaf hoe sterk mijn nagels zijn. Als ik het een tijdje niet gedaan heb zijn ze wat slapper en brozer, dan houdt het meestal maar 1,5-2 weken max. Na een keer of 2/3 gellak zijn mijn nagels weer een stuk sterker en dan haal ik die 2,5 week met gemak.
Omg jullie avatars lijken zo op elkaar dat ik dacht dat je een gesprek met jezelf aan het voeren was
Hahaha!
Dank je voor je antwoord. Ik zit er al een tijdje over na te denken om het te doen dus ik was even benieuwd hoe lang het ongeveer zou blijven zitten.
Ik ben al een tijdje aan het denken om mijn gelnagels achterwegen te laten, en terug zelf te beginnen lakken. Dan heb ik geen uitgroei meer, kost minder geld (= meer sparen), …
Nu is het nagellakfestival in de Kruidvat (in België) en ik wil wat lakjes inslaan.
Iemand aanraders? Essie schijnt goed te zijn? Maar zijn de goedkopere van Essence en Catrice ook goed? En heeft iemand een aanrader voor een goede topcoat?
Catrice heb ik nooit getest, maar de lakjes van Essence vind ik zelf heel erg fijn! Goede kwaliteit voor het geld wat je betaald.
Beetje jammer alleen dat de andere hand allemaal rare bobbels in de lak heeft. Daar ga ik niet meer heen!
Ja essie! Met de good to go topcoat