Show je nagels

Mn nagels waren helemaal verneukt door gesleep met dozen enzo. Ze worden nu eindelijk weer stevig. Heb nu alleen de 7 in 1 treatment van Sally.hansen op.

10 likes

De zoekfunctie heb ik geprobeerd, maar krijg geen goed antwoord… (of mijn zoekvraag is røk)
Maar welke gellak det incl lamp is het beste ‘volgens jullie’?

Ik ben heel tevreden met mijn pink gellac lamp. Heb een sensationail lamp gehad en die deed het niet goed genoeg bij mij (lak harde niet goed uit). Daarnaast ook een lamp gehad van ali en die deed het wel prima (moest wel langer drogen) maar niet zo goed als mijn pink gellac lamp. Deze lamp gebruik ik met base coat van pink gellac maar met kleurtjes en topcoat van ali :blush:

2 likes

Tien dagen verder met Ali expres gellak. Vind het zelf een hele mooie kleur donkergrijs. Op m’n ringvinger een matte gellak topcoat van Ali uitgeprobeerd. Werkt goed.

3 likes

Ik ben ook heel blij met mijn Pink Gellak starterset! Voelt allemaal als goede kwali en blijft lang zitten.

Weer even wat anders geprobeerd

21 likes

Is je kleur ook van PinkGellac? Staat je erg mooi.

Pink Gellac - Asphalt Grey, topcoat van Kiki London.

26 likes

Thanks! Ja is vintage nude van PG. Ik vind die kleur die jij op hebt ook super mooi, en de vorm van je nagels ook

Ah, die kleur heb ik ook, maar lijkt bij mij heel flets. Mijn man vindt het eruit ziet alsof ik pleisters om mijn vingertoppen heb, als ik vintage nude lak. Staat je mooi!

En dankje! :slight_smile:

1 like

:sparkles::cd:

39 likes

welk lakje is dit? :heart_eyes: heel mooi.

1 like

Ik vind ze ook met de dag lelijker worden. Er zit nu ook lucht onder mijn duimnagel, en het is gewoon niet de kwaliteit waar ik de vorige keer mee naar huis ging. Vind het heel jammer, maar het is zelfs over mijn nagelriem gezet zag ik. Ook is de kleurverloop niet gelijk en brokkelen er zelfs stukjes af lijkt. Heel jammer

1 like

afbeelding

25 likes

Wow, ik zou echt terug gaan en mijn geld terug vragen hoor. Dat is niet normaal, al helemaal niet binnen een week. Voortaan echt ergens anders heen gaan!

3 likes

Ik had me voorgenomen om eindelijk een van mijn 60+ andere kleurtjes te gebruiken maar ben toch weer gefaald haha. Maantje is trouwens een waterdecal van Ali die ik heb ingekleurd met rosegouden glitter. En het nude kleurtje heeft ook een subtiele glitter erin maar die krijg ik niet echt op de foto.

Ben er alleen nog niet over uit of ik de vorm zo wel leuk vind en ook of ik het niet te kaal vind zo

45 likes

Wow kan ik jou inhuren om mijn nagels te komen doen ofzo :heart_eyes:

2 likes

Haha ah kom maar hoor. Ik moet toevallig van de week de nagels van een vrouw hier uit de straat doen want die heeft een feestje. Wordt de eerste keer dat ik iemand anders haar nagels doe. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn

3 likes

Ik had hier denk ik eens gelezen dat je ook gewone nagellak kan gebruiken tussen de gelbasecoat en geltopcoat. Maar die kan je dan natuurlijk niet laten uitharden onder een lamp… Hoe zou ik dat dan het beste doen? Hoe lang zou ik moeten aanhouden om te wachten om de topcoat erop te doen en dan onder de lamp te zitten? Of is dit sowieso een mission to fail? :stuck_out_tongue:

Ja, thanks! Al is het nog niet helemaal perfect hoor.

@NeverLeNkemise wat je kunt proberen is lakken met een gewoon lakje zoals je normaal doet, dat laten drogen, vervolgens basecoat (gel) eroverheen en dan aflakken met gel topcoat.
Gewone lak tussen gel werkte voor mij niet omdat gel topcoat niet hecht aan gewone lak dus dat gaat dan heel snel afbladderen. Daarom heeft gellak ook altijd een plakkerige laag

2 likes

Ooh ja, goede tip!
Zijn er verder trouwens nog aanraders qua gellak-merken? Ik heb er nu enkele van pinkgellac maar misschien zijn er wel andere goede (en goedkopere) merken. Heb nog nooit via Ali besteld eigenlijk, ben daar altijd wat huiverig voor, denk omdat het zo lang duurt vooraleer je het in huis hebt…

Is ook zo, alleen ben ik zo’n persoon die het dan zielig vind voor het meisje dat ze heeft gezet. Ze was zooo aardig. Echt een slechte eigenschap, want ik betaal natuurlijk wel voor die nagels.