Show je nagels

Ik gebruik eigenlijk altijd Pink en bepaalde merken van Ali. Maar Ali verzend op dit moment even niks dus dat gaat sowieso lang duren. Normaal gesproken komen de meeste lakjes die ik daar bestel binnen 2 weken aan. Sowieso die van Canni, Venalisa en Gdcoco want die worden bij “mijn” verkoper vanuit Duitsland verzonden. Mocht je trouwens merken op Ali zoeken die goed zijn, zoek dan even mijn post ergens hierboven. Daar staan alle veilige merken in.

Echt goedkopere merken dan Pinkgellac ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen. Of althans niet hier in Nederland. Sensationails vind ik niet fijn dus die skip ik sowieso en vrijwel alle andere merken zijn een stuk duurder of niet verkrijgbaar voor particulieren.

Ik ga het onthouden, bedankt voor je tips ! Jij hebt altijd mooie nagels dus zeker van jou krijg ik graag tips :smiley:

1 like

als je toevallig in het verre zuiden woont… :joy:

Haha nou uhm ik woon wel in Limburg ja

Denk alleen wel dat ik het er morgenochtend of avond weer afhaal want vind de kleur toch niet zo mooi. Ik wil ook een keer gellak maar vind het stiekem gewoon te duur voor zoiets “simpels als nagels lakken” (even heel gechargeerd gezegd), dus moet het nog even het waard gaan vinden haha.

4 likes

Deze rimmel is wel echt mijn alltime fave

39 likes

Thanks! Is 712 Berry Pop :smile:

2 likes

Wow wat mooi!!! Is dit nou meer rood achtig of meer paars? Ik ga gelijk op zoek naar deze kleur hahaha

1 like

ugh lelijke nagelriemen :tired_face:

20 likes

Je kan de holografische glitter niet zien maar ach. Essence lakje met glitter oogschaduw erop.

12 likes

Ja ik denk dat het meer heel donkerrood is!

1 like

Waarom kluif ik toch aan m’n vingers/nagelriemen… :woman_facepalming::poultry_leg:

24 likes

Holografische nagellak van essie :heart_eyes:

12 likes

Ik ben niet zo een nagel professional maar ik heb ze vorige week woensdag gedaan

Excuses voor de nagelriemen

23 likes

Ik heb het nagevraagd bij degene die mijn nagels doet maar ze heeft nog geen tijd gehad om mij de naam te appen omdat ze nu in het buitenland is. Wanneer ik het weet zal ik het hier posten, het is een gellak in ieder geval

1 like

Ah dankjewel voor de moeite!

1 like

Heb vandaag m’n eerste pedicure gehad en het was heerly. Ff mezelf getreat met een army green gellakje erop, helemaal top.

Ik weet niet of ik nu de meest gênante of de grappigste post ooit in dit topic ga plaatsen, maar daar gaan we:

Voet (en katten)

42 likes

Ok, ik had gister dus een spannend dagje en heb daarom lekker zenuwachtig aan m’n lak zitten pulken. Nieuwe poging:

19 likes

Het is dit lakje van Ali!

3 likes

Dankjewel voor het navragen :blush: