heel mooi dat rood!
Heel mooi kleurtje vind ik dit!
Wat een leuke ring! Mag ik vragen van welk merk de ring is?
Mooie kleur en mooie nagels heb je!
Van de Six! Hij is van zilver ️
Kortgeknipt!!!? Dan heb je een lang nagelbed? Wel heel mooi!
Gisteren geweest het is een gellak van Crystal Nails van de Icecream lijn!
Nagel goals
(Heb zelf een ieniemienie nagelbed dus bij mij ziet het er nooit hetzelfde uit, als ik deze lengte zou willen heb ik echt al een grote rand, vind dat zo jammer)
Liefff, dank!! Het is pink chiffon van Sensationails, volgens mij las ik hierboven ergens dat jij dat ook hebt/hebt gehad. Moest wel veel laagjes uiteindelijk want hij dekt niet, maar ik heb nu twee lakjes van Elite99 besteld dus ben benieuwd!
Zat zoals gewoonlijk weer te twijfelen tussen roze en roze… Ik ben niet avontuurlijk genoeg voor gekke kleurtjes
Wat vinden jullie echt fijne topcoats die ook een beetje goed blijven zitten? Ik heb de laatste tijd dat er tijdens het drogen allemaal bubbeltjes in mijn topcoat komen. Ziet er niet uit dus dan kan ik alles er weer af halen. Heb dit nog nooit eerder gehad maar nu dus al bij 2 topcoats. Had eerst een hele fijne maar die is uit de handel.
Of ik moet overstappen naar gel. Dat lijkt me ideaal alleen zie ik heel erg tegen het eraf halen op. Want zoveel geduld heb ik niet om het te weken en dan los te pielen