Show je nagels

Eh, aan de “onderkant” laat de lak los. En dan kan je het hele “nagellakje” er zo hup af trekken haha.
Aan de bovenkant nog nooit een chip ontdekt :joy:

Thuiswerken en tussendoor even nieuwe gellakjes uitproberen. In het echt meer fluo en holo glitters.

26 likes

Jep

1 like

Is het nog nat aan de onderkant? Of wel echt droog?

@Rozevarken wow toffe kleur! Welke is dit?

Thanks! Nummer 3702 van Elite99!

1 like

Nee droog! Is ook een paar dagen later, dus niet meteen diezelfde dag ofzo

Dan is het in ieder geval wel goed uitgehard. Wat dan wel kan is dat ofwel je nagels niet goed zijn ontvet of voorbereid, of inderdaad door het veelvuldig handenwassen. Dat laatste kun je oplossen door de vrije randen aan de top van je nagels goed te sealen met zowel de kleur als de base- en topcoat. Daardoor kan er geen water, zeep en andere dingen tussen dringen en blijft de gel langer zitten. Als je kwastje daar te dik voor is kun je een nailart of dun eyeliner kwastje daarvoor gebruiken, dat maakt het een stuk makkelijker.

1 like

Door de roze nagels van de mensen voor me heb ik wel spijt van dit groen. Andere hand is trouwens zonder glitters (accentnagels zijn om een of andere reden niet aan mij besteed, dus hallo accenthanden!)
Edit: sorry voor dat creepy oog :sweat_smile:

12 likes

Maar zelf aan de slag gegaan met nagelstickers aangezien ik de komende tijd mijn nagels niet kan laten doen. Mijn ringvinger ziet er bobbelig uit omdat ik daar nog acryluitgroei heb

8 likes

Holo Taco Aurora Unicorn Skin bovenop one coat black. Ik blijf maar naar mijn nagels staren :heart_eyes:. Hij pakt ook met de eerste laag goed.

34 likes

Excuses voor droge handen. Ik was ze ieder geval genoeg :joy:

23 likes

Gedaan tijdens m’n online lecture :+1:t2:

10 likes

Love die kleur, lijk je direct zo gebruind mee!

1 like

Eigen nagels weer gedaan met acryl. Lekker lang en uitgesproken kleurtje, voel mij dan altijd erg uitgesproken maar niemand die het nu toch ziet hahah

30 likes

Ik ben dit over een tijdje… dit is eigenlijk mijn enige #firstworldproblem voor de komende tijd…

4 likes

Mooie kleur en mooie vorm! Weet je toevallig hoe de kleur heet?

1 like

Lief van je, dank je wel! De kleur heet ‘periwinkle blue’ en ik heb deze gebruikt: https://www.tanyasavchenko.com/ts-gel-polish-018.html Wel wat duurder maar wilde graag even dit merk testen want veel goede verhalen over gehoord.

2 likes

Thanks! Vindt je het een fijn merk? Ik heb er ook al vaker over gehoord, maar nog nooit zelf geprobeerd. Vind het qua prijs ook nog wel meevallen eigenlijk. Opi is geloof ik nog duurder zelfs

1 like

Vind het product best wel dik, dat was ik niet gewend met aanbrengen maar de kleur is echt super gepigmenteerd! Kan eigenlijk met 1 laag aangebracht worden!

1 like

Klinkt goed! Denk dat ik binnenkort ook wat ga bestellen daar.

Vaak zijn goed gepigmenteerde lakjes inderdaad dik. Wat bij mij met die kleuren werkt is de dichte potjes even voor het lakken onder de warme kraan houden, in een bakje lauwwarm water zetten of op de verwarming. Of als ik geen zin heb op naar de badkamer te lopen/op te staan dan stop ik het lakje weleens in mijn bh haha. In de tijd dat je dan je nagels hebt geprept en de basis hebt gedaan is het lakje warm en dus vloeibaar genoeg. Zag die “tip” ooit voorbij komen op een andere site, daar deden meerdere vrouwen dat en het werkt echt als een tiet. Letterlijk haha

5 likes