Show je nagels

Hahaha super goede tip, dank je wel! Zal de volgende keer proberen!

Alpaca My Bags van OPI

19 likes

Ongeveer 2 weken geleden mijn nagels laten bijwerken, maar nu zit het er zo uit…
Ik had voor het eerst acrylnagels laten zetten wij een vreselijke salon. Toen die waren uitgegroeid heb ik het laten bijwerken bij een andere salon. Zij hadden ook 1 nieuwe nagel geplakt, aangezien er eentje was gebroken. Die nagels van de eerste keer zijn dus ‘hergebruikt’. Na anderhalve week lag alles er al af, behalve die nieuwe nagel die ze hadden gezet. Uit agressie heb ik alles er zo veel mogelijk geprobeerd af te trekken. Maarja, de salon is nu natuurlijk dicht. Dus ik loop even flink voor lul :slight_smile:

1 like

Ja bah ik loop er ook zo bij

7 likes

Wow wel onwijs tof hoor! Je zou ze misschien zelf kunnen knippen en lakken mocht het je heel erg irriteren. Maar indd, wie ziet het nu he hahaha

Gelnagels niet knippen maar gewoon korter vijlen anders breekt de gel @Daytona

Ohja das waar haha. Indd vijlen

Noob hier maar hoe moet je dit nu doen? Stel dat de salons nog weken dicht zitten? Kan je het er zelf af krijgen of is dat onmogelijk?

Dat is de struggle waar ik ook mee zit, maar er zijn bepaalde technieken om het er af te halen met bepaalde remover enzo

Ja dat heeft @BiloxiParish heel goed uitgelegd! Ik doe het met sterke remover met aceton van Kruidvat en dan weken in een badje of met wattenschijfjes en aluminiumfolie! Is niet lastig maar kost even tijd

1 like

Lekker matchen met m’n switch

42 likes

Essie russian roulette

17 likes

Nieuw gellakje

12 likes

22 likes

Vandaag voor het eerst polygel nagels met dual forms zelf gedaan, met spullen van Ali. Niet perfect maar voor een eerste keer wel goed gelukt denk ik. Wel bijna de hele middag mee bezig geweest

39 likes

Wow zo mooi!

1 like

Super knap! Ook een prachtig kleurtje :heart_eyes:

1 like

Weet niet echt of dit de juiste plek is, maar aangezien het nagels betreft: ik zie net dit artikel op ByAranka https://www.byaranka.nl/gellak-zelf-verwijderen-2-manieren/
Maar dat laatste spul is echt een dikke vette no go (het bestaat overigens van meer merken maar komt allemaal op hetzelfde neer). Snap echt niet dat ze niet even research heeft gedaan want dat laatste spul is gewoon uiterst giftig en moet je echt niet willen gebruiken, laat staan aanraden aan je volgers. De ingrediënten zijn gelijk aan die van lakverwijderaar/-afbijter voor auto’s dus dat wil je echt niet op je vingers. Heb heel veel foto’s voorbij zien komen van mensen die dit hebben gebruikt waarvan de huid rondom de nagels ernstig beschadigd, totaal kapot of zelfs verbrand was.
Zie dat er ook iemand heeft gereageerd onder het artikel, maar daar reageert ze niet op. Beter zou ze het artikel aanpassen en haar volgers waarschuwen voor dit spul. Dit is echt niet goed

Tldr: mocht je dus ooit dit spul van wat voor merk dan ook tegenkomen: koop en gebruik het niet! Tenzij je een soort van zoutzuur op je nagels wil smeren

4 likes

Ik vind haar uitleg ook heel onprofessioneel over komen. ‘ik zie het ze in de salon zo doen, dus het zal wel zo zijn’
Komt op mij over alsof ze een artikel schrijft en zelf totaal geen idee heeft wat ze nou adviseert

1 like