Vind dat op een of andere manier altijd zo satisfying eruit zien haha!
Nog 5/10 over
Ik word gek van die uitgroei. Maar ja niemand die het ziet, mijn volgende afspraak is normaal 6/04 en die gaat niet door. Dus wachten tot 27/04
Ik heb er te veel aan liggen pulken (ben eigenlijk een nagelbijter maar dat is verandert in een pulker haha) dus heb er te veel afgetrokken en heb die wel wat bijgevijld, en overal met hetzelfde lakje overgegaan dus voor mezelf ziet het er nog ok uit, gelukkig kom ik nu toch amper buiten
Vind het wel knap dat je ze allemaal nog hebt! Van hoeveel weken is dit? Normaal ging ik afgelopen week opnieuw
Zo netjes je nagelriemen ook!
Ik verlies zelden nagels en ben ook geen pulker of bijter. En als ik eentje breek dan is het door stomme ongelukjes , mijn nagels zijn nu van 2 maart.
Uncovered van cnd maar zou niet halen. Echt een rotlak en pas na 4 lagen dekkend
Heb er 2 dagen geleden een stuk afgevijld en nagellak op gedaan, laat er vandaag 1 los. Ziet er niet uit, echt zo een stompie. Die nagel was ook super slap.
Mijn nagels zijn afzichtelijk. Korter geknipt, lelijke vorm en serieuze uitgroei. Lijken wel mini nagels hierdoor.
Wat mooi! Welk lakje is dit?
Dit is Halcyon van Cirque Colors