Quarantaine nagels.
Ik geniet er van, en ik schaam me er niet voor.
Spam maar door
Quarantaine nagels.
Ik geniet er van, en ik schaam me er niet voor.
Spam maar door
Ik geniet van alle uitgegroeide manicurefoto’s hier
Ah zoiets heb ik nog niet, welke kleur is dit?
Ik was serieus voor het eerst in m’n leven naar een nagel salon geweest, toen d’r ellende begon en alles dicht moest. Goeie timing wel!
Heb alles eraf gekregen (de hele buurt heeft me horen vloeken) en ben de Pink Gellac set bij m’n moeder gaan halen, best oké voor een eerste keer:
Oh serieus ik word er echt naar van
Het lakje is van laquester, maar de kleur staat er niet op/weet ik niet, sorry!
Thanks! Het is een lakje van AliExpress: Elite 99 YH012.
Welke is dit? Heeel mooi.
Heeft iemand ervaring met de Pink Gellac startersset? Ik ben aan het twijfelen om er een aan te schaffen, ik denk de Starterset Premium Vogue omdat je dan meteen 4 kleurtjes krijgt.
Nude Pink.
Net vandaag voor het eerst gebruikt. Prima! Met 1 kleur en 1 zelf erbij gekocht. Wat @Solsikke zegt is zo, het is een beetje je hand schuin houden om alle vingers in de lamp te krijgen maar ach.
Ja die grotere lamp leek me handiger ook voor de voeten en omdat je daar meer dingen bij kreeg dacht ik dat het misschien handiger is om dat in 1x te bestellen. Dan ga ik me er toch maar eens aan wagen…
Als je even de zoekfunctie gebruikt staan er heel veel ervaringen met pink gellac!
ik heb zelf ook de grotere set met grote lamp en ben er echt heel blij mee !
Ik doe vaak mijn vier vingers van de ene hand en de duim van de andere hand. Dat past prima en dan kan je je vingers ook gewoon nog goed plat leggen!