Show je nagels

Ik heb echt al jaren m’n nagels niet meer gelakt en toen zag ik feeling wellies van essie :nail_care:t4: Moet wel weer even aan m’n lak skills werken haha

Before

29 likes

Oh! Laatst hier gepost dat m’n nagellak (pink gellac) zo gek loslaat aan de onderkant.
Maar dus niet nat ofzo. Maar zou het er nu dus zo af kunnen trekken, alsof er lucht onder komt daar.

Eindelijk op de foto gekregen :smirk:

Dat lijkt inderdaad op lucht. Dat kan komen door een slechte hechting. Je nagels niet goed gebuffed, niet goed vetvrij gemaakt met aceton, geen goede basecoat (of basecoat die niet voor jouw nagels geschikt is) of door te dicht op je nagelriemen lakken. Daardoor krijg je een soort randje dat de nagelriemen raakt of zelfs over de nagelriem gaat en waar de lak dus niet aan je nagel hecht. Soort van bruggetje zeg maar. Als vervolgens dan je nagel gaat groeien komt dat deel dat je nagelriem raakte naar voren en komt er lucht of water onder en laat de lak dus los.

Wou dat mijn nagels zo mooi lang groeiden.

1 like

Ik wil 2 nieuwe kleurtjes bestellen bij Pink Gellac, ik heb tot nu toe alleen zwart.

Ik zit te denken aan Asphalt Grey en dan wil ik nog een roze / nude. Nog tips? Vind sommige foto’s maar mehh.

Mijn quarantaine nagels :woozy_face:
De lengte is nog prima en ze zijn verder nog netjes maar die uitgroei :tired_face:

6 likes

Als je de zijkanten een beetje recht maakt (nu wijzen je nagels een beetje naar buiten), de uitgroei wegvijlt (vijl plat op de overgang nagel - gellak zetten en dan heel zachtjes 1 kant op vijlen om de overgang weg te halen) en dan gewoon een normale nagellak overheen lakt, kan je er prima mee vooruit :slight_smile:

Edit: vind de kleur die je nu op hebt wel erg mooi trouwens!

Bedankt voor de tips! Daar ga ik in het weekend eens mee aan de slag.
Volgens mij was het een lakje van pinkgellac maar weet het niet zeker

12 likes

Matchend met het madeliefje
Kleur is Hay There van Essie

18 likes

Nu ik amper werk door de corona kan ik kleuren dragen die ik normaal niet mag.
Deze kleur heb ik bijna 2 weken geleden op gedaan en vanaf moment 1 vond ik het zo heftig! (heb normaal roze, rood, aarde tinten) Ik dacht: zodra er ook maar iets kleins begint te chippen doe ik weer een ‘normale’ kleur, maar uitgerekend nu blijft het super goed zitten :joy:

28 likes

Ik heb vandaag mijn pink gellac starterrset binnen gekregen en ben er meteen mee aan de slag gegaan. Is echt makkelijk om aan te brengen en ik vind het voor een eerste keer goed gelukt bij mezelf! :blush:

2 likes

Prinsessennageltjes :princess:t3:

18 likes

Hebben jullie nog tips qua merken voor mooie gel lakjes naast Pink Gellac? Liever geen Ali (achtige) merken, vertrouw dat toch niet helemaal qua ingredienten enzo…

Na een tip van hier, gewone nagellak met gel base- en topcoat erover. Vanmiddag op gedaan, benieuwd hoe lang het houdt

21 likes

Groen lakje van OPI

13 likes

Ik heb uit ellende maar plaknagels opgedaan. Niet perfect, maar beter dan die ellende eerst

9 likes

64 likes

Je nagels zijn altijd perfect :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Lieve reacties zeg! :blush: Dankjullie
@Daelyss @Solsikke @anon28710462

Dit heb ik net met gellak gedaan, een lakje van Elite99. Nummer 1323. Zou een soort blauwige ondertoon moeten hebben, maar ik zie gewoon wit :rofl:

2 likes