Misschien komt het door de hitte en niet door je topcoats? Ik heb iig dat als ik m’n nagels buiten lak of in m’n kamer als het heet is binnen, dat het dan heel lelijk en bobbelig opdroogt
Dat zou kunnen, maar met eentje had ik dat al toen het nog niet warm was. Net alsof het een soort reactie geeft op de gekleurde lak eronder. Terwijl het wel hetzelfde merk is dus dat zou niks uit moeten maken.
@cappuccino die is van de op is op voordeelshop toch? Bij ons verkopen ze geen w7 meer. Eerst hadden ze een heel rek maar de laatste keren was het helemaal leeg
De Catrice Gel topcoat! Blijft bij mij minstens een week perfect zitten.
Hmmm oke raar! Ik had vroeger altijd zo’n grijze van Essence en die was top, maar die is er ook niet meer. Ik heb wel twee afraders? Dan kan je die vast overslaan haha. Namelijk de vervanger van die oude van Essence, en die van Sally Hanson.
De rode van Sally Hansen
@anon53054661 die oude van essence had ik eerst ook. Zo jammer dat die weg is. Maar dan zal ik zijn vervanger ook maar niet proberen. Heb er net nog mee inmijn handen gestaan bij de kruidvat, maar het is dus goed dat ik hem heb teruggezet.
@Daelyss instadry toch? Die maakt bij mij dus van die gekke bubbeltjes. Stom, want die vond ik eerst echt super fijn en gebruikte ik altijd maar nu ik een nieuw flesje heb lijkt de formule anders? Of ik heb gewoon een foute batch dat zou natuurlijk ook kunnen
Ik vind de gel topcoat van Catrice die @HvO eens tipte echt te gek! De Better than gel (nieuwe formule) van Essence vind ik ook heel fijn.
Ah top dan loop ik maandag meteen even naar de kruidvat hier. Is wat makkelijker dan helemaal naar de stad
Heb m al jaren geleden gekocht, geen idee meer waar, sorry!
Hele mooie vorm nagels heb je!
Ah thanks! Heb alleen niet zo’n smal en lang nagelbed hoor, zoals @anon91490777, dat vind ik namelijk heel erg mooi. Maar zo met nagellak op ben ik er ook blij mee
Ik heb het in de salon laten doen, geen idee sorry! Het was een kleurtje van Indigo
@sjem @anon24802271 misschien domme vraag maar kan je die gel topcoat ook over normale nagellak gebruiken of alleen bij gel nagellak? Die van mij is bijna op dus ben ook op zoek naar een nieuwe
Ah top!! Ga ik die van de week scoren!
Wauw mooie glans over je nagels! Welke topcoat gebruik je?
Geen! Die nagellak is van zichzelf een beetje gelly dus daarom glanst ie erg denk ik