Ik had zin in iets vrolijks en elke keer als ik naar m’n handen kijk word ik vrolijk 
Jaa ze zaten en ruim 6 weken op dus het kon niet achterblijven dat ik een keer zou gaan stoten. Ik heb er idd olie opgesmeerd!
Lagen veel Essie lakjes! Alleen van deze bij mijn filiaal maar eentje… lucky shot ben ik bang!
Is dit ook essie holo? Ik kan m online niet vinden!
Anders foto’s plaatsen van wat we willen? Tenzij je voor French of babyboom gaat. Ik ga hopelijk binnen drie weken voor kort neon.
Wil heel graag nude, maar vind bij mijn salon telkens niet te perfecte
elke keer nét niet waardoor het echt misstaat met mijn huid.
Ik heb rubber gel base + topcoat aangeschaft (Kiki London) en nu weer helemaal de gellak ontdekt. Heb hier in dit topic al veel ideetjes opgedaan maar welk merken en kleuren moet ik nu écht aanschaffen? Zoveel keuze! Wat zijn jullie favorieten? Ik hou vooral van roze/nude/lila tinten.
Ik ben niet de enige die er meteen weer een donker kleurtje op heeft gegooid met dit weer dus 
Die pink is trouwens de langste nagel die ik ooit heb gehad. Ze zijn bij mij extreem zwak, dus meestal beginnen ze al af te brokkelen voor ze op dat punt komen. Ik blijf er de hele dag aan zitten omdat het zo onwerkelijk is dat dit echt mijn nagel is.