Show je nagels

Een tiental dagen later: it just keeps getting better!

22 likes

Eigenlijk super chill, nog even en het is helemaal uitgegroeid en heb je weer nieuwe, onbeschadigde nagels :grin:

3 likes

Dat wel maar lelijk!

30 likes

Netjes, en toffe kleur! Welke nagellak is dit?

2 likes

Mijn nagels waren gesloopt van het werken in de tuin. Er was zelfs aarde tussen de nagel en lak gekomen dus heb ze opnieuw gedaan en dit is het geworden

15 likes

Thanks! Het is een nagellak van Rimmel, van de 60 seconds lijn van Rita Ora. Heb m al best lang! En accent topcoat is Aurora Unicorn Skin van Holo Taco :taco:

1 like

Hee ik had afgelopen weekend hetzelfde idee haha. Alleen dan zonder de glitters.

12 likes

Dit is echt mn lievelings

Al de 3e keer dat ik zelf gellak lak, de vorige keren kon ik het er na 1 dag zo af trekken. Nu beter gevijld en toch de primer gebruikt, beter blijft het nu beter zitten! Kleur is Night Blue van Pink Gellac. Mis een glitter op m’n ringvinger want dat heb ik normaal bij m’n nagel styliste maar nu pech.

16 likes

Wat zijn jullie holy grails om verzorgde en sterkere nagels te krijgen?

Eerst een laagje want to be my brightsmaid - Catrice. Daarna een laagje on air - Essence

13 likes

Lakje van OPI.

18 likes

Ben ik ook benieuwd naar!

Ik heb al mijn hele leven onwijs zwakke nagels. Ze zijn zo dun dat je ze om kan buigen. Meestal gaat mijn nagellak (ook gel) er na een week af omdat er gewoon stukjes van mijn nagels af beginnen te bladeren.

Op Reddit kwam ik een hele nagel sub tegen, daar werd heel vaak pure jojoba-olie aangeraden. Daar ben ik nu sinds een week mee begonnen, dus ik kan je nog niet vertellen of het werkt, maar misschien iemand anders hier?

2 likes

Vitamines slikken. Ik merk het bij vitamine b complex, maar je zou even moeten kijken welke goed voor nagels werken

1 like

Herôme nagelversterker (helpt echt) en dagelijks multivitaminen en mineralen.

1 like

afbeelding

afbeelding

Ook een gifje van gemaakt maar helaas is die niet van goede kwaliteit.

24 likes

Dan zal ik blijven updaten tot ik er eindelijk vanaf ben :smile:.

Ik hoor dus eigenlijk echt helemaal niet thuis in dit topic want ik ben koningin van de onverzorgd ogende handen. Maar jullie foto’s inspireren me wel telkens weer om toch iets aan mijn nagels te doen dus dank daarvoor!
Dit is een foto van mijn nieuwe kleur. Geen kunstwerkje, wel zomers!

29 likes

Ziet er hartstikke mooi en verzorgd uit hoor :+1:

6 likes