Dit is Make a Splash van Essie. Er zitten blauwe en roze glitters in. Die roze krijg ik met geen mogelijkheid op de foto of in een gifje, maar het is wel mooi.
Vind het echt knap hoor voor de eerste keer! Mijn eerste keer zag er echt veel erger uit, net kauwgompjes. Welke producten heb je gebruikt?
Dankje! En hoe ziet het er nu bij jou uit? En ben je ook sneller geworden? Ik heb eerst die hoedjes aangebracht, dan basecoat, dan blanke buildergel van rosalind (zit in een nagellak potje) om de tip te maken en tot de helft van de nagel, cure 60 sec, herhalen.
dan de hoedjes verwijderd, vorm geĂŻnspecteerd, geconcludeerd dat die gel nog heel erg gaat lopen onder de lamp en ik aan de zijkanten allemaal bobbels heb, proberen de âdeukâ in snavel te vullen, weer curen, plaklaag verwijderen, vijlen vijlen vijlen vijlen, roze buildergel (ook rosalind, maar deze zit in een bakje en moet je met los kwastje doen) over hele nagel inc tip, curen 60 sec, plaklaag verwijderen, topcoat, plaklaag verwijderen.
Klopt! Het was inderdaad een hoop geklieder, ik hoop dat het met die stickers makkelijker gaatâŠ
Ja is wel anders, volgens mij is buildergel zachter/wateriger dan polygel. Dat is best dik/hard. In dit filmpje zie je goed het verschil! https://youtu.be/5Uhnew_uGf8
Thanks voor de tips!! Even kijken wanneer ik zin heb om ervoor te gaan zitten hahaha
hahaha ohja zij, zij is leuk.
ff filmpje kijken! ik ben er VIJF UUR mee bezig geweest dus ik zou nu zon beetje beginnen
edit; oke ik zie het al. ik heb polygel nodig!!!
het gaat jou denk ik beter af dan mij! dat dikke spul lijkt me super fijn succes gewens
Je nagels doen isâŠ
- Een leuke/ontspannen activiteit
- Een noodzakelijk kwaad
- Ligt aan mân stemming
- Ik doe ze nooit zelf
0 stemmers
Ben even benieuwd! In mijn hoofd lijkt het altijd een leuk idee, maar na de eerste hand ben ik er wel weer klaar mee
Ja hahahha die polygel duurde ook zoietsâŠ
Maar misschien is dat omdat het de eerste keer was?
@Rilah normaal gesproken vind ik het altijd leuk om te doen (nagellak, gellak), maar na die polygel was ik er ook wel goed klaar mee hahha
nagels doen is super leuk. heb er een hele ruimte voor ingericht in mân huis. andere vormen van knutselen zoals kleuren, puzzelen, hakken of borduren vind ik niet leuk maar ik denk dat nagels doen dezelfde soort activiteit voor mij is als voor anderen hun hobby?
het gaat me ook niet écht om het resultaat maar om het prutsen met allemaal kleine kwastjes en borsteltjes en stickertjes en tangetjes.
curet dat wel goed dan? zon dikke laag poly? als je de hele nagel in één keer doet? want een dik laagje builder droogt al niet
Lakken vind ik heel leuk. De gellak er eerst afhalen kijk ik altijd zo tegenop, verschrikkelijk
Ik denk idd dat je beter meerdere laagjes kan doen⊠Had ik met die dual forms ook, dat het te dik was en dan cured de binnenkant niet goed. Ik hoop dat dat met die stickers beter gaat. Daarmee kan je misschien makkelijker meerdere dunne laagjes doen dan met die dual forms?
Misschien krijg je bij polygel ook minder snel ducknails, omdat het âstevigerâ is zeg maar? Geen idee hoor, ik doe ook maar wat hahaha
Kijk veel van die filmpjes op Youtube, dat helpt echt!
Ik heb er na de eerste paar vingers wel genoeg van, dat drogen duurt zo tergend lang maar van die snel droog druppels drogen je nagels weer uit, en dat wil ik ook niet
Ik heb zelf net deze besteld op Ali, leek me ook handiger dan steeds watjes en aluminiumfolie knippen.
Zijn nu 10 dagen verder⊠Hoe is dit blijven zitten na verloop van tijd? Net zo goed als wanneer je alles met gellak had gedaan?
Nee alles is eraf. Het begon denk ik dinsdag een beetje te chippen. Donderdag (toen het er een week op zat) trok ik mijn schoen aan en opeens lag de volledige lak van mijn duim op de grond gewoon in 1x eraf gevallen. toen heb ik alles er maar af gehaald.
Ik weet alleen niet hoe deze nagellak het zonder gellak doet, dus kan nog niet echt concluderen of dit langer hield dan gewone nagellak. Iig niet zo lang als gellak
Oo gewoon met producten van Aliexpress dus? Wist niet dat die zulke goede buildergel hadden! Bij mij was het de eerste keren ook voornamelijk vijlen haha! Nu gaat het wel beter, maar kan altijd beter natuurlijk. Ga morgen denk ik weer mijn nagels doen!
Ja alles van Ali! Ben nog steeds aan het vijlen hahaha
Oo nu je andere hand? Succes!!
Ooo okeoke, dan ga ik het maar niet proberen haha. Had gehoopt dat dit net zo goed zou blijven zitten