@BiloxiParish jij weet hier volgens mij alles van dus vandaar dat ik je tag met mijn vraag haha
Normaal gesproken laat ik bij de salon altijd acrylnagels zetten (zonder verlenging of tips, gewoon op mijn eigen nagels want die zijn inmiddels erg lang). Over de acryl komt dan volgens mij gellak, moet drogen onder de lamp enz.
Hiervoor heb ik ook wel eens gelnagels laten zetten. Maar dit is toch meer dan alleen gellak? Of herinner ik me dit niet juist? Volgens mij kreeg ik dan ook eerst altijd een âverhardendâ laagje of zo, en dan gellak.
Ik raak helemaal verward als ik op internet zoek naar de makkelijkste manier om mijn eigen nagels te doen haha. Van al die fucking termen; polygel, gelnagels, gellak, acryl, acryl + gel, dip powder en wat er allemaal nog meer bestaat âŠ
Heb trouwens echt een bloedhekel aan mijn nagels doen, kan er niks van, ben niet gedetailleerd en ongeduldig maar juist daarom op zoek naar iets wat lang blijft zitten. En niet twee dagen, zoals een gewone nagellak. Want al die moeite voor twee dagen ⊠ainât nobody got time for that.