Essie Lilacism + Holo

Wat tof!
Deze (volgens mij hele populaire kleur?) lag in de sale bij Big Bazaar! Ben het lakken wel echt mega zat, wil zó graag naar de salon. Morgen avond is het al weer lelijk…
Mooi! Is een tijdje mijn favo kleur geweest, heb wel zin om hem weer aan te schaffen. Waren er nog meer kleurtjes van Essie of lag deze er toevallig bij?
Beetje late reactie maar bedankt voor je tips! Ik kreeg het helaas niet eraf met aceton. Toen had ik het even gelaten en die avond stootte ik me keiiiiiihard waardoor er 1 nagel helemaal afgebroken was. Deed echt mega veel pijn haha. Toen heb ik alles met een nagelknipper heeeeel kort geknipt en weer netjes rond gevijld. Zag er overigens niet uit maar het voelde wel beter dan die lange uitgegroeide nagels. Vandaag heb ik in een saaie online vergadering alles eraf zitten pulken, oeps dus nu ben ik er alsnog vanaf en de staat van m’n nagels valt me nog mee haha
Ah dan is er waarschijnlijk niet afweekbare polygel gebruikt. Dat stoten is heel herkenbaar. Zo stom dat zoiets kleins als stoten zoveel pijn kan veroorzaken haha. Al gebeurt dat eigenlijk bijna altijd als er al een beetje lucht onder zit of wanneer de nagel al een stukje is uitgegroeid.
Maar fijn dat het er toch af is! Mochten je nagels trouwens erg droog zijn of toch een beetje beschadigd door het pulken zou je ze extra kunnen insmeren met (nagel)olie of een voedende lak gebruiken.
Jaa ze zaten en ruim 6 weken op dus het kon niet achterblijven dat ik een keer zou gaan stoten. Ik heb er idd olie opgesmeerd!
Lagen veel Essie lakjes! Alleen van deze bij mijn filiaal maar eentje… lucky shot ben ik bang!
Is dit ook essie holo? Ik kan m online niet vinden!
Anders foto’s plaatsen van wat we willen? Tenzij je voor French of babyboom gaat. Ik ga hopelijk binnen drie weken voor kort neon.
Wil heel graag nude, maar vind bij mijn salon telkens niet te perfecte elke keer nét niet waardoor het echt misstaat met mijn huid.
Ik heb rubber gel base + topcoat aangeschaft (Kiki London) en nu weer helemaal de gellak ontdekt. Heb hier in dit topic al veel ideetjes opgedaan maar welk merken en kleuren moet ik nu écht aanschaffen? Zoveel keuze! Wat zijn jullie favorieten? Ik hou vooral van roze/nude/lila tinten.