Show je nagels

Is essie under wraps!

6 likes

Nog eens gellak aangebracht, maar te dik gesmeerd.

3 likes

Nog steeds m’n zelfgemaakte verlenging maar wat meer bijgevijld met cnd lovely quartz erop

26 likes

27 likes

Paars!

19 likes

Favo kleur rood weer gezet, lekker matchy met de kleur op m’n voeten

15 likes

Ik ben niet de enige die er meteen weer een donker kleurtje op heeft gegooid met dit weer dus :sweat_smile:

Die pink is trouwens de langste nagel die ik ooit heb gehad. Ze zijn bij mij extreem zwak, dus meestal beginnen ze al af te brokkelen voor ze op dat punt komen. Ik blijf er de hele dag aan zitten omdat het zo onwerkelijk is dat dit echt mijn nagel is.

10 likes

wow ik vind al die brede nagels zo mooi. Mijn nagels zijn echt heel smal, mijn pink nagel is nog geen halve cm breed :frowning:

1 like

Ja sow maar echt he. Ik heb ook hele smalle nagels met een langs nagelbed en ik vind bredere nagels en dus een korter nagelbed zoveel mooier. Almond nails ziet er bij mijn nagelvorm helemaal niet zo leuk uit, om nog maar te zwijgen over coffin of ballerina nails. Dat is helemaal geen porem

1 like

Peach Daiquiri van Essie met een laagje Diamond Dust erover.

42 likes

Nails Inc. - Molten my day

22 likes

Eerste keer zelf gelnagels gemaakt.
Het is niet zo mooi als in een salon maar voor de eerste keer vind ik het oké.:+1:
(Ik ga ze wel nog lakken want het witte vind ik te breed).

7 likes

14 likes

ik heb zelf acryl gezet en ben echt mega trots haha

45 likes

2 nagels heel diep gescheurd, waarvan één tot bloedens toe :sob::sob: ik laat ze maar gewoon even helemaal met rust tot de salons weer open gaan. Hopelijk zijn ze dan weer wat langer.

wel 3 uur over gedaan :cry:
ik had alles van een vriendin geleend, volgens mij komt het niet van ali. zij had het weer van iemand overgekocht via marktplaats

2 likes

ja dit was al de tweede keer dat ik zette, maar vorige keer had ik ze ook nog gelakt zodat je eventuele bobbels niet zag.
@batallador is gewoon de kleur van de acryl en dan alleen topcoat :grin:

2 likes

Wow jij bent mijn handtweeling lijkt wel. Heb dezelfde lengte en kleur op mijn nagels. En heb ook dezelfde huidskleur, ‘vouwen’ op mijn knokkels en ader die over je handrug loopt. Bijna eng dit haha.

Holy shit! Vet goed gelukt!

1 like

jaloers op jullie discipline! Ik knip en vijl ze nu alleen kort sinds we thuiswerken.