Show je nagels

mijn natuurlijke nagels.

Morgen tijdens mijn werk meeting weer lakken.

16 likes

Lastig te fotograferen, ver van perfect maar ik ben er blij mee.
Het is een thermo gellak van Vasco, tegen donkerrood/zwart en wat feller rood aan bij warme handjes (maar ik heb meestal koude handen haha), met op 2 nagels #cute van the gelbottle.
Ik draag deze vorm normaal nooit, altijd almond, dus wel leuk even iets anders!

14 likes

Net voor het eerst zelf pink g.ellak geprobeerd, doen jullie 1 of 2 lagen kleur?

Eigenlijk altijd 2 (soms 3), omdat ik van @BiloxiParish heb geleerd dat je heel dunne laagjes moet lakken! Het is heel normaal dat je eerste laag nog niet dekkend is. Dan blijft het langer zitten!

2 likes

Top, wel tussen de laagjes door onder de lamp?

Altijd 2 en soms nog een 3e laag. Ik doe ook 2 lagen basecoat (dat had ik op hun insta gelezen als tip)

1 like

Ahw haha zo leuk om te lezen dat mijn tips worden gevolgd @crazyplantlady :blush:

Iedere laag moet inderdaad onder de lamp. Anders droogt het niet.

3 likes

Ben echt dol op deze combi (doorzichtig roze lakje van sensationail + roze/nude glitter van gd coco)

35 likes

Mooie vorm van nagels!

1 like

Wat mooi @safkina en @batallador
Lijkt beide gewoon door een professioneel nagelstylist gedaan!

2 likes

Zo mooi!

Ik was net voor de eerste keer in m’n leven naar de salon geweest en m’n nagels groeide zo hard onder die gellak! Kan echt niet wachten om weer te gaan en eindelijk lange nagels te krijgen.

Nog effe wachten want alles is kort, ongelijk of ingescheurd.

1 like

Rosy pink van pink gellac; vind het echt een mooie neutrale kleur. Ben zo blij met mn nagels dat ik ook eindelijk van het nagelbijten af ben.

23 likes

Vind je tattoos ook echt zo leuk

1 like

Essie - Baquette me not.
Ik vind hem in het echt wel nog knallender roze.

18 likes

Ze zijn eindelijk na ellendig vaak afbreken weer een beetje toonbaar. Vind alleen zo’n lichte kleur zo moeilijk egaal lakken, dit werkt eigenlijk vooral goed bij gellak. Want kan er nu al geld opleggen dat het morgen alweer lelijk is.

7 likes

Oranje rood achtige kleur van opi

17 likes

Ik heb de laatste jaren (bijna) geen nagellak gekocht, waardoor ik nu veel lak heb die nogal stroperig is geworden en de kleuren zijn ook wat ouderwets of zo. Nu wil ik een paar kleuren van Essie kopen, omdat ik dat fijne lak vind en mooie kleuren. Ik heb een lichte huid en koele kleuren staan me beter dan warme. Welke Essie-kleuren raden jullie aan? Ik zat zelf te kijken naar Ballet slippers, Tart deco, Angora cardi. Wil het liefst kantoorproof kleuren, dus nude/roze/mauve en ook een mooie rood.

Maandag eindelijk weer naar de salon! Nu even bedenken wat het deze keer gaat worden.

Zit er al ruim een week op. Nog nooit zulke lange nagels gehad :star_struck:

9 likes

Is dit normale lak?
Ziet rr echt supernetjes uit nog na een week.

1 like