Show je nagels

Ehhh er staat gel op, maar ik gebruik hem gewoon als normale nagellak. Ik gebruik dus alleen het lakje (twee lagen) zonder lamp of base/top coat. Het is deze in ieder geval:

2 likes

ik heb bij de big bazar Essie lakjes gekocht voor 6eu per stuk!

maar ook all-in-one base & topcoat + gel setter to coat

Ze zijn echt super fijn en liggen volgens mij allemaal nog voor de volle prijs bij etos :slight_smile:

3 likes

Bedankt voor de tip!

In stitches is mijn favoriet :heart_eyes: die is zo mooi

Eternal Optimist!
Maximilian strasse her
Bon boy-age
Sand tropez

Zijn allemaal kantoorproof maar niet te saai.

1 like

Misschien zit hier iets bij:

Bordeaux
Chinchilly
Topless and barefoot
Russian roulette
With the band
Go go geisha
Sandtropez
Rocky rose (misschien te warm qua kleur?)
Lady like

Te veel keus hahaha

1 like

@Huismus @Geo Dankjewel! Sand Tropez heb ik, maar die vind ik niet zo mooi matchen met mijn huidskleur. Ik ga de andere eens googlen!

1 like

Leuk! Ben benieuwd welke je gaat kopen :grin:

1 like

Dat is gewoon normale lak ja. Echt top is die hè, bij mij blijft hij ook zo lang mooi! En wat mooi zeg, je nagels zo lang :heart_eyes:

1 like

Dankjewel!
Ik heb eergisteren mijn rechter wijsvinger tussen de kast lade gekregen. Die is nu letterlijk doormidden. Denk dat ik ze nu allemaal afvijl :sweat_smile:

Oh neeee wat zonde!! Ja dan maar alles kort inderdaad…

Heeft er misschien iemand een tip (link) voor een goede vijl waarmee ik de eerste laag gelnagellak kan afvijlen?

Essie Unwrap Me

Krijg hier serieuze nineties vibes van

20 likes

Merino Cool (heel zacht paars/grijs)
Chinchilly
Touch up (is van hun Gel Couture collectie)
Fiji (heel zacht roze)

6 likes

@Calypso Zo herkenbaar die keuze stress! Als ik er heen ging had ik me al helemaal voorgenomen welke tint ik wou, maar zo vaak ook gehad dat ik met heeeeel iets anders op mijn nagels terug kom. Als ik mijn ongevraagde mening mag geven: lekker fel doen! Vieren dat je weer nagels hebt en het staat ook vrolijk!

1 like

Goeie keuze, heel mooi!

1 like

Ik heb iets soortgelijks gehad! Het bleef eerst echt niet goed zitten maar sinds een maand of twe hou ik me aan deze richtlijnen:

• Basecoat van PG gebruiken ipv willekeurige andere basecoats
  • Uur van te voren handen niet wassen (erna was ik ze wel en gaat goed).
  • Primer van PG (ik buffer dan niet)

Blijft bij mij nu 10 dagen zitten zo ongeveer, ipv de 2 dagen die ik eerst met moeite redde.

1 like

Omg I went a lil extra

29 likes

En @Electric allebei 100/10

1 like

Love it!

1 like