Oeh mooie kleur, doet me denken aan Chanel Frenzy
Je kan het!! Ik had nog kortere nagels dan jij en het is me gelukt
Rimmel londen stronger nail nailnurse als basis
OPI I am not really a waitress
En zo nog de gel top coat van Catrice
Vers gelakt😄
Misschien kan iemand mij helpen… Dit lakje is van Golden Rose - ice color nail lacquer.
Nu kan ik online nergens vinden (misschien zijn mijn Google search skills heel slecht) waar ik deze in een winkel kan kopen. Ik zie alleen online verkooppunten, maar ik weet 100% zeker dat ik hem in een winkel gekocht heb. Waarschijnlijk in het buitenland. Dit lakje is bijna leeg en wil hem graag weer kopen, maar liever niet online want ik kan het nummer niet meer lezen
Ik hoop dat iemand dat weet, want dit is echt een bizar mooie kleur zeg!
Ik vind een Golden Rose importeur in Zaandam, maar die kun je alleen op afspraak bezoeken: https://www.goldenrose.nl/nails
Ik zit even online te kijken en ben er bijna 100% van overtuigd dat het nummer (1)06 is. En tsja, voor 2,50 zou ik zelf de gok wel nemen haha!
Wat lief dat je het uitgezocht hebt!! Dankjewel
Er zit hier in Zaandam een golden rose verkoop punt genaamd cosmi cosmetics. Heb daar ooit een make-up workshop gedaan en ze verkopen ook in de showroom producten.
Bel ze anders even.
Aaah top! Had de reactie van @Guilty niet gezien!
Mocht je niet in de buurt wonen, ik woon in Zaandam dus kan altijd langs voor je
Wat een lief aanbod! Ik denk dat het online gaat lukken, maar wilde je toch even bedanken
Mocht het niet lukken, kan ke altijd even een berichtje sturen
Wauw zijn dit je eigen nagels en skills ?? Bizar mooi!
Ja, zijn mijn eigen nagels en zelf gelakt Vind nagels lakken serieus een leuke bezigheid. Iedere week een ander kleurtje dus daar zullen de skills wel vandaan komen haha
Haha nou ik heb hetzelfde, ben zelf ook altijd wel redelijk tevreden. Maar mijn skills zijn na al die jaren beduidend minder goed dan die van jou