Show je nagels

Omgggg fucking fucking eng :fearful:

Ik heb letterlijk 2 weken geleden nagels gezet en dit is de situatie:

WAAROM NU AL!!! Als ik geen nagels zet groeien ze voor geen meter maar als ik wel acryl heb groeien ze als een gek pffff

9 likes

Same!

Super eng gezicht.

29 likes

Oeh heeeel mooi!!

17 likes

Ik word nog eens goed in nagels lakken door al deze online colleges

28 likes

Essie Midnight Cami

35 likes

Ik mag van mn vakantiegeld 2 Pink Gellac lakjes kopen, de rest ga ik sparen haha. Maar nu ik er 2 in mn mandje heb zitten krijg ik fomo dus ik wil toch ff hier vragen: wat zijn jullie all time favourite kleuren van Pink Gellac?

Ibiza Pink

1 like

Heel mooi!

1 like

Hebben jullie ook zulke bobbelige teennagels? Ik krijg die nooit netjes omdat er zoveel huid/eelt enzo blijft zitten en ik kan het ook helemaal niet goed zien eigenlijk en mijn flexibiliteit laat ook te wensen over. En nude kleurtjes op die bobbelige ondergrond pakt niet goed en dan gaat het lopen in nagelriemen.
Ik hou van superclean dus geen eelt, nagelriemen wegknippen, helemaal polijsten etc.
Iemand aanraders voor een goede pedicure die dat regio gooi?

Wil dit zonder de glitter:

Geen tip voor de pedicure maar de kans is groot dat er op de grote teennagels een laagje gel is voor het mooi clean effect

Ja dat denk ik ook, ik ben ook van plan met gel te doen

Venalisa taro milk. Vond het fijn lakken, maar hij was wel minder dekkend dan ik had verwacht! Moest wel 4 (dunne) laagjes aanbrengen en nog steeds zie ik heeel iets m’n nagelwit erdoorheen, maar misschien is dat normaal haha

Ook even voor @pastelzwart :slight_smile:

16 likes

Leuk al die zomerse kleurtjes! Ik heb net een bestelling binnen van Lolalee en het zijn allemaal zulke leuke kleurtjes. Misschien een aanrader :wink:

Je ziet het niet heel goed op de foto, maar het is donker paars

17 likes

Mooie kleur! Waar is deze van?

Ik vind de kleur moeilijk op de foto te krijgen, maar het is een lichtgrijzige lila achtige kleur.

En ik ben echt net 2 minuten klaar met mn nagels doen dus ik ga even mn kurkdroge nagelriemen verdrinken in olie :sweat_smile:

9 likes