Trind is ook te koop bij Etos. Soms hebben ze ook 1+1 actie. Zo heb ik de vorige keer mijn Trind lak gekocht.
Vanaf morgen alle nagellak 1+1 bij Kruidvat (m.u.v. Herome). Wat zijn volgens jullie goede merken? Heb alleen Catrice en Essence geprobeerd
Essie!
Sowieso Essie en volgens mij is Sally Hansen ook wel fijn, maar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik vind l’oreal top, die grotere vierkante flesjes. Vooral die topcoat (zwart flesje met gouden accenten) is super
Voor het eerst de Peel off base coat van PG geprobeerd, ben benieuwd hoe lang het blijft zitten
Foto is onscherp zo maar op m’n tel wel scherp

Wauw die kleur!
Wil je laten weten hoe die basecoat is? Lijkt me ideaal voor mijn teennagels. Haat het gevoel als ik die vijl haha
Ik had dat ook altijd toen ik nog beet. Het enige wat bij mij helpt is gel of acryl nemen, anders ga ik meteen weer bijten
Ik mag morgen eindelijk weer. Werd ook wel tijd zoals op deze before te zien. Heb er helemaaal zin in.
Zal ik doen!
Ik laat m’n teennagels altijd net zo lang zitten tot ze uitgegroeid zijn haha of peuter het eraf
Ik zag je nagels voorbij komen! Echt een transformatie en supermooi!
@BiloxiParish na een nacht slapen lagen er al 3 af… heb ze allemaal eraf getrokken. Ben geen fan dus ga ze denk ik retouren.
Oh nee echt? Dat is wel echt slecht inderdaad. Iemand die ik ken gebruikt wel de peeloff van Venalisa. Volgens mij is ze daar wel tevreden over. Zal natuurlijk nooit zo lang blijven zitten als normale gellak maargoed.
Ik laat in de winter trouwens ook mijn teennagels voor wat het is. Ziet toch niemand dus had tot een paar weken geleden een soort zwart french manicure op mijn grote tenen haha. De rest was al uitgegroeid. Maar nu voor de zomer wil ik ze wel bijhouden. Heb toevallig van het weekend one step gel binnen gekregen dus base, kleur en topcoat ineen, maar moet wel gewoon in de lamp uitharden. Ben benieuwd hoe dat is. Heb er voorheen gehad van een ander merk die ook one step was, maar dan met alcohol afweekbaar was. Die ging er makkelijk af en bleef evengoed lang zitten dus hopelijk deze ook.
Prachtig!
Ik zit net een vriendin te appen met welke kleur ik moet kiezen vrijdag, zoiets gaat het worden dus
Oeh nee weet ik niet! Volgende keer als ik mijn nagels laat lakken zal ik er op letten
Ja, leuk! Wel hier je nagels showen he