Mooie combi!
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Die moet echt superfel zijn in het echt. Mooi!
Welke is het?
Dankje! Nee die heb ik eigenlijk nog nooit hoeven bijwerken. Staan er nu 4/5 jaar op.
Dat “brandende” gevoel is het gevolg van een chemische reactie van de gellak. De moleculen van de gel worden door invloed van het uv licht veranderd van vloeibaar naar vast. Dat geeft wrijving over de nagelplaat. Dit kan komen door dunnere nagels, een te dikke laag of gewoon soms hormonen.
Wat je misschien nog kan doen Peel off basecoat over het midden zoveel mogelijk, dan gewone basecoat hele nagel inc randjes en dan alles afmaken zoals gewend. Dan hoef je in t vervolg alleen de randjes nog maar los te weken/vijlen/krabben en als die los zijn trek je het er zo af!
Oeh dat vind ik best een goede tip! Thanks.
In plaats van alleen ‘zeuren’ over een pijnlijke nagel zal ik ook even laten zien wat het is geworden.
Ja ik ga t ook maar niet gebruiken… ook al is het verleidelijk want wissel graag van kleur maar ben dan makkelijk wel 3 uur bezig ofzo.
Ik vind de buildergel echt heel fijn werken! Ook gewoon met het kwastje uit het potje. Ik heb alleen de doorzichtige kleur dus op de nail forms zie je niet zo goed wat je doet. Maar het is ook makkelijk te vijlen daarna.
Ik heb polygel tubes gekocht, dat is wat dikker en ik dacht dat is makkelijker loopt minder uit etc, maar dat vind ik nog best moeilijk om mee te werken…
Vind buildergel tot nu toe ook het fijnst.
Oeh dit ga ik volgende keer proberen!
Misschien is zo’n stoomapparaatje iets dan? Dat gaat sneller dan weken.
Haha ja doorzichtige buildergel is inderdaad lastig. Wat ik zelf handig vind is om vanaf de tip naar boven te kijken. Dan zie je de dikte en bolling van de gel wat beter en ook of je eventueel een stukje hebt gemist.
De nagels die je hebt verlengd zien er in ieder geval echt héél goed uit! Ook mooie kleuren trouwens. Heb je toevallig een naam van die nude kleur?
Oh die kende ik nog niet! Ga ik eens naar kijken. Kleur is vintage nude van pink gellac
En bedankt voor leuke compliment. Zou ze liefst nog langer willen maar moet even kijken wanneer mijn leidinggevende commentaar gaat leveren op de lengte van mijn nagels
Oh wauw die ziet er op jouw nagels veel mooier uit dan op de officiële merk foto. Heb hem op mijn lijstje gezet!
Enne gewoon heel subtiel steeds je nagels uit beeld houden wanneer je je leidinggevende ziet
Ik vind zo ongeveer alle kleuren van pg in het echt mooier dan op hun website haha. Kreeg hier laatst de tip om ff op instagram kleuren op te zoeken en dan zie je idd veel beter hoe ze in het echt zijn. Heb aan de hand daarvan laatst een paar kleuren besteld die ik op basis van de website niet direct gekozen zou hebben maar ze zijn allemaal echt heel mooi
Ja klopt, ik heb ook een paar lakjes van PG die in het echt veel mooier zijn dan op de site. De officiële foto’s wijken vaak heel erg af van " echte mensen" swatches. Heb dat al bij meerdere merken gemerkt. Stom eigenlijk want zo kiezen veel mensen misschien juist niet voor bepaalde kleuren terwijl die wel heel mooi zijn