Show je nagels

Ja! Volgens mij adviseren ze ook om de primer alleen op de vrije rand te gebruiken omdat het anders lastig te verwijderen is.

Oh alleen de bovenkant/bij het witte randje zeg maar bedoel je? Ik doe altijd zo’n o-vorm langs alle randjes omdat dat in de gebruiksaanwijzing staat, maar alleen het bovenste randje is dan wel goed idee ja.

1 like

Ja kan prima! Ik heb ook al snel de primer achterwege gelaten. Ik gebruikte het ook alleen aan de uiteindes, maar wat een drama om de lak eraf te halen…

2 likes

71 likes

Heeft iemand zowel Fiji als muchi muchi van essie? Van de swatches online word ik niet veel wijzer. Ik zoek een mooie zacht roze nagellak die wel dekkend is.

Wat mooi! Frisse kleuren allemaal! Welke kleur/merk heb je op je pink?

Van de action

De groene kleur op mn duim is van Essie

11 likes

Bustling Bazaar van Essie

20 likes

Ziet er leuk uit! Heb je dit laatst gekocht?

Mijn wijsvinger is helaas afgebroken.
De kleur is Running Wild van Essence. Mooi pastelgroen kleurtje met een gouden shimmer!

9 likes

39 likes

Wow! Mooie handen en nagels heb je, kleur staat je prachtig ook!

1 like

Zo mooi en classy ! En heel raar, als ik z’on kleur draag dan doet het me denken aan typex nagels van vroeger op school :tired_face:

5 likes

Jaar geleden ongeveer, maar ik zie ze nig regelmatig liggen

1 like

Iemand een online of offline adres voor houten bokkenpootjes om gellak mee te verwijderen en gebruiken jullie van die cleanser om je nagels mee te ontvetten voor je nieuwe gellak op doet?

Die houten pootjes hebben ze bij de kruidvat van essence

1 like

Ik wil een gellak set gaan kopen, kan m’n nagels niet meer aanzien. Welke raden jullie aan?

Ik lees veel goeds over yinger

1 like

afbeelding

Bon-boyage en Maximilian Strasse-her van Essie en de donkere kleur is van Kiko

17 likes

Voel me echt een beetje een saaie doos door al jullie glitters en leuke kleurtjes.Ik draag namelijk bijna altijd rood,toen ik laatst een keer een witte lak op had kreeg ik ook meteen ‘oh geen rood vandaag?!’ te horen haha.Zit er al een paar dagen op en mijn nagels gekortwiekt dus ziet er niet meer zo perfect uit.Is trouwens een lakje van OPI (big apple red)

37 likes