Show je nagels

Oh nee echt? Dat is wel echt slecht inderdaad. Iemand die ik ken gebruikt wel de peeloff van Venalisa. Volgens mij is ze daar wel tevreden over. Zal natuurlijk nooit zo lang blijven zitten als normale gellak maargoed.

Ik laat in de winter trouwens ook mijn teennagels voor wat het is. Ziet toch niemand dus had tot een paar weken geleden een soort zwart french manicure op mijn grote tenen haha. De rest was al uitgegroeid. Maar nu voor de zomer wil ik ze wel bijhouden. Heb toevallig van het weekend one step gel binnen gekregen dus base, kleur en topcoat ineen, maar moet wel gewoon in de lamp uitharden. Ben benieuwd hoe dat is. Heb er voorheen gehad van een ander merk die ook one step was, maar dan met alcohol afweekbaar was. Die ging er makkelijk af en bleef evengoed lang zitten dus hopelijk deze ook.

1 like

Eindelijk :heart_eyes:

69 likes

Prachtig! :hearts:

1 like

Corona creatie.

25 likes

Ik zit net een vriendin te appen met welke kleur ik moet kiezen vrijdag, zoiets gaat het worden dus :heart_eyes:

1 like

Venalisa starry sky :heart_eyes:

32 likes

Oeh nee weet ik niet! Volgende keer als ik mijn nagels laat lakken zal ik er op letten :blush:

Ja, leuk! Wel hier je nagels showen he :sunglasses:

2 likes

Is deze uit de zwarte-potjes-met-gouden-dekselding-collectie?

Ja!

Ah ik twijfelde al een tijdje of ik die zou bestellen, maar dat ga ik nu dus doen :blush:

1 like

Ben voor het eerst weer naar de salon gegaan. Wilde kijken hoe natuurlijke nagels bevielen na 4 jaar acryl. Maar kostte me echt veel tijd om die netjes te houden zeg.

22 likes

Kleur zit tussen beide foto’s in en is Essie - in stitches :heart_eyes:

36 likes

Zo mooi is die! Heb ik ook op mijn teennagels nu maar dat is ernstig gechipt ondertussen

1 like

Ik ga volgende week trouwen en zoek nog inspiratie voor m’n acrylnagels maar ik weet het niet :open_mouth: Op pinterest vind ik de bruidsnagels vaak veel te extreem qua glitters, steentjes, etc. Iemand nog een idee? Ik wil het wel rustig houden ondanks dat ik normaal felle kleuren heb. M’n boeket wordt al heel kleurrijk, dus ik wil de rest wat rustiger hebber.

2 likes

Als ik zou trouwen zou ik een mooie nude kleur doen op alle vingers en dan een glitternagel op je ringvinger denk ik!

1 like

Ik had rood gedaan (big apple red van opi), ik had dezelfde kleur rode schoenen en lipstick op. Plus dat ik niets heb met die lichte kleurtjes (en wilde het gewoon dicht bij mijzelf blijven qua kleur).

3 likes

Ik heb okergele schoenen, dus zit er ook aan te denken om dat misschien wel te doen maar ik twijfel zo. Wel een heel leuk idee! Een gele lipstick doe ik trouwens niet :stuck_out_tongue:

1 like

Weet iemand een online shop waar je OPI gelkleuren kunt bestellen?

Ik zou voor babyboom/nude/lichtroze gaan. De de kleur van je schoenen kan ook tof zijn, maar dat ligt eraan of je schoenen zichtbaar zijn. Want die match is wel gaaf, maar op de foto’s zie je constant je handen terug zonder de schoenen (bij tekenen, proosten, ringen, boeketfoto’s zie je meestal geen schoenen). Wil je je nagels dan laten knallen of juist niet?

4 likes

Ik had ook een heel kleurrijk boeket, en ben voor een lichte roze/nude gegaan, met een heel fijn glittertje erin. Vond het wel mooi zo, ook dat het niet afleidde.

3 likes