Dat is wel echt een flink verschil qua kleur
Sugar daddy is heel erg doorzichtig dus mocht je een dekkende zoeken zou ik die niet aanraden. Maar er zit inderdaad verschil tussen. In oude partijen (Bij big bazaar ofzo) vindt je nog wel de lichtere variant van Fiji!
Ja hé… ik ben die nieuwe Fiji in ieder geval nog niet tegengekomen. Mademoiselle heb ik ook, die is wel echt een beetje transparant, ook na een aantal laagjes. Ik hou daar wel van, maar dat is dus wel een heel ander effect dan het dekkende roze van de nieuwe Fiji.
Ik heb de eerste formule binnengekregen (Kruidvat). Dit is even snel 1 laagje.
Edit: de foto lijkt grauwer dan hij is. Maar ik vind hem wel roziger en koeler dan de oude formule van jouw review foto.
Ja ik ben ook opzoek naar een meer doorzichtige, maar dat kan je zo moeilijk zien op afbeeldingen of aan het flesje!
Ik ben alleen bang dat mademoiselle iets te wit is dan roze en dat vind ik op mijn handen minder mooi. Maar ook niet té roze (ja ik ben moeilijk).
Ik kwam deze tegen die ik mooi vind, maar deze is discontinued helaas, mocht iemand aanraders hebben ik hoor het graag!
@loviedovie ik ga die toch maar proberen dan omdat een beetje doorzichtig me wel mooi lijkt! Ik zie idd soms dat ie alleen zó doorzichtig is dat je bijna niks meer ziet, maar dan maar de gok wagen (het is 1+1 dus dat scheelt wel haha)
@_Fee ja hier lijkt ie weer anders een beetje tussen die twee in! Ik wilde ook bestellen, maar dit is fijn dan weet ik welke ik waarschijnlijk kan verwachten thanks!
Ik heb mademoiselle gehad en die is zeker wittig te noemen! Dus die zou ik niet nemen dan
Euhmm opi heeft die gekleurde nagelversterkers (werken super goed btw) en daar zit ook een transparante donker roze in! Opi nail envy heten die
Bedankt voor de tips, die nagelversterkers zijn ook mooie kleurtjes! Ik ga nog maar even naar 1000 swatches kijken tot ik een keuze kan maken haha @Yzile
Dit is nu specifiek voor Essie, maar je kunt op hun site filteren op sheers, dan kun je iets gerichter zoeken.
Uit de Cien (Lidl) zomercollectie. Ik vind het een mooi kleurtje, maar het is echt de allerslechtste nagellak die ik ooit heb gebruikt! Heel dun, streperig en oneven.
Wat een mooie stof onder je hand!
Net een bestelling geplaatst bij kiki londen, alleen ik baal een beetje want ik wil gewoon graag die no wipe topcoat en die is echt telkens uitverkocht en ze verkopen geen cleaners terwijl ik die juist nodig had… dus nu wil ik eigenlijk ook nog bij pg gaan bestellen maar dat was eigenlijk niet de bedoeling
Wat een mooie kleuren