Show je nagels

OPI my vampire is buff? Weet wel niet of die nog verkocht wordt, was een LE

1 like

Vind hem een beetje saai en best wel sheer. Maargoed het zit erop en haal mn gellak er meestal toch af na 2 weken.

30 likes

Ik vind het heel mooi

1 like

Oh ik vind het heel mooi eigenlijk! Welke is dit?

1 like

Dit is Opi - Put it in Neutral gel.

@Daelyss moet er echt aan wennen! Heb meestal altijd wel een kleurtje of nailart dus dit is heel anders.

1 like

Wat een prachtige nagels!

1 like

Eerste post in dit topic na jarenlang nagelbijten :grimacing: Prachtige nagels iedereen!

22 likes

nagels
:hearts:

16 likes

Dit wil ik ook :heart_eyes: wat een mooie kleuren!

1 like

Waar koop jij je kleurtjes?

Rimmel Wild Gal (en een courgette :sweat_smile:). Dit is echt mijn favoriete soort tint, ik blijf hem maar kopen!

26 likes

Meeste is van Ali! Voornamelijk van venalisa.

Verder heb ik ook kleurtjes van Ping gellac! Vind ik ook een fijn merk, alleen een stuk duurder

Mooi! Ik vind de lengte/vorm van je nagels ook heel mooi bij je handen.Blijven de lakjes van Rimmel een beetje goed zitten?

1 like

Dankjewel! Ja, de lakjes van Rimmel zijn samen met Mesauda mijn favoriet, ik vind ze het fijnste kwastje hebben van alle merken, ze drogen erg snel en blijven heel goed zitten!

8 likes

17 likes

Bedoelde idd die van pink gelakt. Gewoon op eigen site?

Jaa klopt! Weet zo 123 even niet exact welke kleuren ik heb :see_no_evil:. Maar idd besteld via de site van PG zelf

1 like


Gisteren in 't mandje van m’n vriend gegooid toen hij niet keek, en vind m echt mooi. Denk dat ie ook goed staat met een matte top coat, of glitters

31 likes

Doei plaknagels, m’n beste vriendin is nog geen 2 maand bezig met opleiding voor nagels en ze kan nu al acryl zetten :blush:

21 likes