Show je nagels

afbeelding

39 likes

I am blue dabudidabuda

2 likes

Zit niet op mijn nagels maar ben er 2,5uur mee bezig geweest en wilde dit even delen. Vind het er zelf ook satisfying uit zien haha.

80 likes

Wat mooi🥰
Ik zie echt een perfecte paarse kleur!

1 like

Ja hè! Heb paarse lakjes gekocht ahv @Trenchcoat haar nagels van een tijdje terug haha. Vond dat zo mooi!

1 like

Nude met goud. Twijfel erg over de kleur. Ene keer vind ik het heel mooi en subtiel, andere keer is het net alsof mn vingers afsterven door die leverworstkleur. Over een maand maar weer een warme herfstkleur.

27 likes

Nog steeds zó kut dat mijn nagel is gescheurd maar liefde voor de kleur :heart_eyes:

24 likes

Oh jij hebt ze ook echt mooi op kleur gesorteerd! Ik heb 3 van die dingen vol, maar moet ze echt eens opnieuw sorteren. Nu zit alles door elkaar, maar zoals jij het hebt is inderdaad veel meer satisfying. Mooie kleuren trouwens!

1 like

Hoi hoi! Ik ben nieuw op dit topic, ik kwam het toevallig tegen en zag allemaal foto’s van prachtige nagels, hier wou ik ook aan meedoen dacht ik zo! :innocent:
Ik zal me even voorstellen, Ik ben Deborah, 20 jaar en het is mijn hobby om te kliederen op mijn nagels :joy::innocent: Ik hoop dat het lukt om dit bericht met de foto te plaatsen, ik ben benieuwd. De nagellak op de foto is nu zo’n weekje oud

37 likes

Wat blijft het bij jou lang mooi! Is het gellak?

Dankjewel! En nee, het is geen gellak. Het zijn mn eigen nagels met simpele nagellak en wat geduld :yum:

1 like

Essie Cheers Up met You’re So Cupid als topper.

20 likes

Jaa, ik had inderdaad ook allemaal van die dingen en kleuren door elkaar! Zie nu dat het alsnog niet helemaal goed op volgorde zit haha. En weet ook niet of het fijn is om alle kleuren aan 1 zo’n ding te hangen.

Ik had eerst glitter bij glitter enzo, maar aangezien ik echt een shitload aan gellak heb moest ik dus steeds swatchsticks bij kopen (heb er nu nog niet genoeg haha). Alleen die ik eerst had hadden ze ineens niet meer waardoor ik nu een set met korte stokjes heb die ook echt als een waaier uitklappen en twee sets met langere staafjes die dus met zo’n ring bij elkaar zitten. Dus toen klopte mijn volgorde niet meer en toen kwam eigenlijk alles door elkaar. Ga ze morgen opnieuw rangschikken voor zover dat mogelijk is, want zoals het bij jou is ziet er 100x beter uit dan de chaotische mix die ik heb haha.

Vind het trouwens juist wel handig om alle kleuren of in ieder geval zoveel mogelijk bij elkaar te hebben. Anders krijg je wel heel veel verschillende setjes terwijl je nu meteen een goed overzicht hebt.

1 like

Wow! Wat zit het er nog mooi op. Welke base- en topcoat gebruik je?

Waarom is die foto zo onscherp als ik m’n upload :face_with_monocle:

53 likes

Ik gebruik de basecoat van Essence, dan breng ik de kleur aan als de basecoat nog een beetje plakkerig is. Ik gebruik de topcoat van Seche Vite, deze combinatie werkt voor mij heel fijn!

Dat is altijd! Duurt fftjes tot ie echt geladen is. Je kan er dan ook niet op klikken, daarna weer wel

1 like

Dit is uncovered van cnd.
Wil iemand deze hebben? Hij vloekt bij mijn huidskleur.
Als niemand hem wil gooi ik hem weg.

7 likes

Oké stuur me maar een DM met je gegevens dan stuur ik m maandag op!