Show je nagels

8 likes

Ah superleuk zeg!!!

1 like

Ik heb me laten influencen door @Daelyss. Ik dacht dat Orly aan dierproeven deed etc maar dat bleek helemaal niet te zijn want het meeste schijnt vegan te zijn. Dus toen toch maar naar Kruidvat gerend, want ze zijn daar nu met 25% korting te koop.

5 likes

Dit is niet voor een led lamp toch?

Ik heb daar geen verstand van, voor zover ik weet heb je voor deze basecoat geen led lamp nodig

(Kan normale lak met zo’n lamp worden gedroogd? Ik ben namelijk wel op zoek naar een oplossing waardoor de nagellak sneller droogt)

En die druppels van essence daarmee droogt het super snel

Volgens mij kan dit niet omdat gellak niet echt droogt, maar uithardt onder een uv lamp. Normale lak doet dat geloof ik niet

1 like

dierproeven zijn sowieso bij wet verboden in nederland, maar dat iets vegan is betekent niet automatisch dat iets dierproefvrij is.

Hoe werkt dat? Je zou denken dat een product al die labels niet mag dragen als er op dieren getest is, ook al is het product zelf vrij van dierlijke ingrediënten.

1 like

het is gewoon iets anders.
je kunt ingrediënten van plantaardige of synthetische oorsprong net zo goed op dieren testen.

Nee is gewone nagellak en werkt niet met een lamp.

1 like

Soms is het wel zo dat een bedrijf ook in China verkoopt en dus weldegelijk dierproeven doet (in China verplicht). Alleen niet in de EU. Maar ja je draagt dan wel bij aan de winst van zo’n bedrijf natuurlijk.

Nou op hun site staat ook never tested on animals dus zal allemaal wel goed zitten, ging mij er alleen om dat vegan geen garantie is/synoniem voor dierproefvrij

1 like

Even een laatste, snelle foto. Vanavond ga ik mijn nagels kortwieken en gaat de nagellak eraf. Ik mag geen nagellak op mijn nieuwe stageplek. Vind het toch wel sad hoor haha jarenlang nagellak gedragen en een flinke verzameling bij elkaar gekocht :sweat_smile: maar ja het is niet anders

4 likes

Ik snap wat je bedoelt, na zo lang nagellak dragen is elke stageplek weer een ramp. Weer zo lang zonder mooie nagels… :pensive:

1 like

Het was tijd om gedag te zeggen:

R.I.P.

15 likes

Enig

1 like

Hahahah het is steeds dezelfde, een magic mug van Tiger die groen wordt als hij warm is! (Maar ik heb wel weer mokken met schattige dieren erop.)
Ik vind korte nagels bij anderen prachtig, maar als ik ze bij mezelf zie kan ik alleen maar knakworsten zien. :upside_down_face: Helaas is mijn ringvingernagel eergisteren dubbelgeklapt en hoewel hij het heeft overleefd, voelde het niet goed om hem lang te houden, haha.

2 likes

afbeelding

32 likes

Een soort my nails but better kleurtje

38 likes