Wat zijn jullie favoriete kleuren voor de herfst? Alleen rood en bordeaux gaat ook zo vervelen haha.
Oranje, leverkleur, bruin, taupe, donkerpaars, donkerblauw, donkergroen, okergeel (wel heeeel lastig om daar een mooie van te vinden)
Wow die laatste is zooo perfect voor herft!
Welke kleurtjes zijn dit allemaal?
Het zijn allemaal kleurtjes uit de normale lijn van KIKO!
Mn pinknagel heeft het gebouw verlaten helaas. Misschien dat ik die nog verleng want irriteer me eraan
Er zijn wel one step gellakjes. Daarbij heb je geen base- en topcoat nodig. Nadeel vind ik alleen wel dat in vergelijking met “gewone” gellak, de one step veel sneller loslaat. Ik gebruik die weleens op mijn tenen omdat het snel is en makkelijker afweekt, maar waar gewone gellak een eeuwigheid blijft zitten, blijft die one step met een beetje geluk slechts 2 weken ongeveer zitten. Daarna liggen de lagen lak los in mijn sokken maar dat kan natuurlijk ook aan het merk liggen hoor. Wil niet zeggen dat dit altijd het geval is
Edit - Het lijkt er trouwens ook op alsof ze een beetje in de nagelwal (zijkant van de huid naast je nagels) heeft gelakt of de lak erin is gedreven? Dat hoort dan weer eigenlijk niet. Zeker niet als je het in een salon hebt laten doen. Staat niet alleen een beetje slordig maar als dit telkens gebeurt kan het de kans op irritatie en zelfs allergie voor gel vergroten
Ja als je dit in een salon hebt laten doen, vind ik het resultaat wel slordig.
Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald?
Je profielfoto is anders, zeer verwarrend.
Ik zou eigenlijk het salon bellen en zeggen dat je niet tevreden bent. Kijk wat ze voorstelt want je hebt eigenlijk betaald voor nagels die slecht gezet zijn. Ga je nog 3 weken wachten en weer betalen voor je tweede afspraak met de kans dat dit weer niet goed is?
Giiirrrl, 37 euro? Maak dat je morgen bij de opening belt
Waaat! Dat zij er €37 voor durft te vragen…
Dat het brand kan. Dat zijn heatspikes en worden veroorzaakt door het uitharden van de lak/gel. Alleen bij gellak komt dat normaal niet zo vaak voor. Eerder bij buildergel/hardgel. Maar het is natuurlijk niet onmogelijk. Zeker als je wat dunnere nagels hebt of de lak erg dik is aangebracht. Dat laatste zou ook meteen die bobbels verklaren waar jij het over hebt.
Normaal als je aangeeft dat het brand dan kan de styliste ervoor kiezen om de low heat mode gebruiken (mits de lamp deze heeft). Dan wordt niet het volledige wattage gebruikt en duurt de uithard tijd weliswaar wat langer maar is de kans op heatspikes een stuk minder.
Een andere mogelijkheid is om eerst een flashcure te doen, dus een paar seconden onder de lamp, er uit en dan de resterende tijd vervolgens gewoon af maken. Daardoor is een heatspike ook minder of zelfs helemaal te voorkomen.
Weet je toevallig welk merk ze gebruik heeft?
Maar als je hier €37 voor hebt betaald zou ik echt maken dat je belt, zoals @Daelyss ook al zegt. Sowieso is dat bedrag al behoorlijk aan de prijs en dan nog voor zulk slordig resultaat Dat kan echt niet
Overigens niet lullig bedoeld hoor, maar vind dit echt een beetje misbruik maken van mensen. Zeker voor deze bedragen
Ja, ik zou dat wel willen! Ik wil twee of drie lakjes bestellen, maar de volle dertig euro voor verzending vind ik dan teveel.
Oké ze is full of bullshit, genoeg stylisten die wel perfect werk leveren op korte nagels. Mijn zus van 6 lakt nagels nog mooier dan haar
Ik ben op zoek naar een nagelverharder die ook een mooie glans geeft (heeeel licht nude kleurtje mag ook). Ik heb de Essie Millionails maar die maakt m’n nagels geel na een paar dagen dragen.
Ik twijfel tussen die van Herome en die van Koh (maar die vind ik echt duur). Iemand ervaringen met een van deze?
Mooi dat ze de schuld bij jou legt ipv haar eigen incompetentie… Lekker een andere stylist zoeken!
Die van opi! Nail envy heten ze volgens mij. Mooie natuurlijke kleurtjes en werkt echt super