Show je nagels

Ah dank je!!

Beetje een akward foto van 1 nagel maar ik krijg die lak onmogelijk op de foto. Het is warm marsala van PG. Is soms roze en soms bruinig met gouden glittertjes.

22 likes

iemand ervaring met BIAB? Vooral kleur 18, 19 en dolly vind ik mooi!
op internet zie ik zuuuuuulke mooie foto’s…
maar er zijn al verschillende nieuwe lakjes naar mij onderweg dus ik wacht dat even af voor ik wee bestel.

Mijn eigen nagels met doorzichtig lakje van Trind

13 likes

Lakje van afgelopen week, Essie ‘Heart of the Jungle’:

Nu draag ik Essie ‘Waterfall in Love’:

32 likes

Heel gaaf die blauwe!

1 like

25 likes

Qua Nederlandse merken ben ik fan van Kiki London, Pink Gellac, Nagelfabriek, Bluesky, Dutch Gel Polish, Yinger.
Verder zijn er nog een aantal buitenlandse merken die ook heel fijn zijn, maar weet niet of je dat wil?

Lamp zou ik van Kiki London kopen. Of eentje bestellen op Ali van SunUv. Van die laatste heb ik al mijn lampen (heb er 3) en die zijn echt geweldig. Voor ongeveer 19 euro heb je dan een lamp waar je hier bijvoorbeeld 70+ voor betaald.
Maargoed, mocht je het snel in huis willen hebben, dan zou ik een starterskit van Kiki aanraden. Dan heb je meteen alles in huis, inclusief een goede lamp. Pink Gellac heeft er ook, maar die lampen vind ik echt ruk. Hele lage wattage voor een best hoge prijs.

@Dojacat wauw ik zou daar dus echt nooit meer terug gaan. Als je nagels van zichzelf glad zijn hoort gel echt niet te bobbelen. En zelfs als je nagels niet glad zijn dan maak je ze normaal glad met een rubberbase of builder.
En of iemand korte nagels heeft of enorm lange, dat doet aan het resultaat niks af. De ene nagel kan wel van nature wat breder zijn dan de ander of juist een sterkere c-curve hebben waardoor lakken wat lastiger is, maar bij een salon mag je er toch wel van uit gaan dat ze dat ook netjes moeten kunnen. Daar heb je immers een opleiding voor gehad.

2 likes

Ik heb de pink gellac set maar het bleef echt niet lang op m’n nagels zitten. Heb ze netjes opgeruwd, goed ontvet en dunne laagjes gelakt. Zouden mijn eigen nagels te flexibel zijn en heb ik dan een andere base coat oid nodig? Van de nagels die wel bleven zitten vond ik het eraf halen echt niet fijn dus ik wil een peel off proberen maar ben bang dat die er dan na 2 dagen afligt. Iemand ervaring met de pink peel off base?

Welke basis had je precies van PG?

3 likes

Wow mooi! Laat je het ergens doen? :heart_eyes::heart_eyes:

Bedoel je de biab van the gelbottle? Ben ik ook al een tijdje naar aan het kijken. Vind de kleur Teddy mooi, maar ook wel prijzig

Ja wel best duur maar altijd nog goedkoper dan salon. En het ziet er wel écht heel mooi uit. de zoektocht naar de perfecte nude zal toch wel eeuwig voortduren hè

Teddy is ook zeker mooi ja. Moeilijk ook te kiezen via internet, kleuren zijn vaak toch anders in het echt.
Hier kan je ook nog kijken: https://instagram.com/a.morfia?igshid=xz6yfz7pi4h7
Zo mooooooooi

3 likes

Ik heb nu ongeveer hetzelfde idee van kiki londen, ook een hard gel uit een flesje met een nude tuntje roze en het werkt heel fijn.

en idd met die kleuren is zo lastig, vaak pakt een kleur dan weer heel anders uit op je eigen hand :sweat: vind ik heel irritant altijd.

De base extend, die zat bij de starterskit

Dankje! Laat dit doen in de salon :blush:
Het is rozepoeder acryl en een glitterlakje.

1 like

Ah die heb ik ook, daar ben ik wel tevreden over. Ik had eerst de base², die vond ik erg slecht. Ze hebben ook een rubber basecoat, misschien is dat wat? Die werkt (naar horen zeggen) beter bij erg flexibele nagels.

Thanks, ik ga de rubber kopen bij de volgende bestelling dan!

1 like

Oooh die groene :heart:

1 like

Ali bestelling met nieuwe gel lakjes kwam vandaag binnen waaronder deze :heart_eyes:

18 likes