Had je wel het idee dat het goed was uitgehard? Voelde het niet meer rubberachtig?
Wat ik overigens altijd doe is eerst een laagje gewone topcoat en daarna matte. Dan heb je een extra beschermlaagje.
Had je wel het idee dat het goed was uitgehard? Voelde het niet meer rubberachtig?
Wat ik overigens altijd doe is eerst een laagje gewone topcoat en daarna matte. Dan heb je een extra beschermlaagje.
Ja dat idee had ik wel, maar ik zal er een volgende x extra op letten.
Die gewone topcoat ertussen klinkt wel als een heel goed idee, dat ga ik sowieso doen! Dankjewel!
Waar koop je OPI gelcolor?
Dat kun je via internet bestellen op websites zoals Amazon, eBay, etc.
Babyboom vind ik heel mooi, maar krijg het bij mezelf niet voor mekaar. Nude is ook mijn fav, maar als je dat al vaak hebt, dan is een keertje iets anders ook leuk. Show us the end result iig!
Wat dacht je van een ouderwetse French!! Dat weet ik tegenwoordig ook wel weer te waarderen
Babyboom is zo mooiiii mits het goed gedaan is.
Ik twijfel wat ik ga doen. M’n gellak zit er nu 3 weken op en heb pas over 4 weken weer een afspraak. Ik kan het in principe zelf eraf halen en weer lakken want heb een lamp en lakjes maar ik krijg het nooit zo netjes voor elkaar als m’n nagelstyliste het doet.
En ik haaaat het zo om lang te weken. Maar als ik er niks aan ga doen tot m’n afspraak zijn ze veel te lang. De uitgroei maakt me niet zo uit…
Mss korter vijlen en een nieuw stootrandje maken zodat het wel netjes blijft?
Het is nu zo:
Ziet er nog goed uit toch?
Oh ja zeker, zit er nog goed op! Alleen ze worden al lang en over 4 weken zijn ze echt te lang, niet handig voor op m’n werk.
Lijkt erop dat je nagel gespleten is aan de bovenkant, brokkelt het een beetje af?
Dit gebeurt mij ook vaak, meestal groeit het gewoon weer op elkaar en is het bovenste stuk dunner. Dat knip ik dan gewoon af
Nee het is een soort van ‘hard vel’
Kun je geen eerdere afspraak krijgen? 7 weken is ook wel erg lang toch
Nee, ze is op vakantie en daarna ging het niet door haar volle agenda en mijn werk.
Ik vind dat ie prima zijn werk doet voor dat geld! Ik ben er super blij mee
Ik wil ook graag gellak gaan gebruiken en wil de lamp van de action aanschaffen. Welke producten heb ik verder nog nodig om een goede basis te hebben?
In principe heb je dan verder alleen nog cleanser, een gel base + topcoat nodig en kleurtjes.
Wat ik verder nog handig vind is een primer zodat het beter hecht, doekjes om de cleanser op te doen, een goede nagelvijl voor het wegvijlen van de bovenste laag gel wanneer je het gaat verwijderen en nagellak remover clips (echt zo chill, nooit meer kutten met alu folie om het te verwijderen)