Show je nagels

Oh nou dan zou je ook nog naar Venalisa en Canni kunnen kijken op Ali. Die lakjes zijn eu goedgekeurd en werken ook heel fijn. Hebben vaak wat specialere kleurtjes ook. Vooral de zwarte potjes met gouden dop van Venalisa. Alleen dingen als primer en base zou ik wel aanraden om van Nederlandse merken te kopen.

Haha uhm wat die lampen betreft: goeie vraag. Beetje een luxe probleem. Ik heb één reislamp van 7 watt die ik heb gekregen van een bevriende nagelstyliste. Dat is een hele kleine opvouwbare (lijkt op een apple muis), die gebruik ik dus weleens als ik ergens anders ben. Dan heb ik nog een gewoon formaat lamp van 24 of 36 watt volgens mij. Maar toen ik over ging op builder- en hardgel vond ik dat die vaak niet goed genoeg uitharde en er stukken flubberig bleven. Die gebruikt mijn moeder nu soms voor haar voeten en is dus een beetje mijn reserve lamp. En dan heb ik nog een 48 watt lamp die ikzelf nu eigenlijk altijd gebruik. Dat is er eentje met een magnetische plaat aan de onderkant dus kan voor zowel voeten als handen gebruikt worden en is dus wat betreft wattage sterker dan de andere twee.

Oh en soms als ik haast heb ofzo dan doe ik mijn voeten en handen weleens tegelijk dus dan zet ik een lamp onder tafel en eentje erop en kan ik zo telkens één voet of hand doen :sweat_smile:

Overigens zijn de lampen van sunuv ook regelmatig in de sale dus dan kun je ze nog goedkoper kopen vaak.

Ik heb deze trouwens:

Maar deze kan ik ook aanraden (en is onder €22):

1 like

Ja als het goed is komt er met de nieuwe collectie ook weer een startersset waarbij de nieuwe kleuren zitten. Zag toevallig vandaag dat de zomercollectie nu in de uitverkoop is, dus gok dat de nieuwe herfst collectie snel online komt.

45 likes

Dankjewel! Echt een leuk compliment :joy::heart:

Vooral omdat mn vriend me altijd pest met mijn voeten

1 like

Color combo level up!!! Die broek en nagellak.

Ik heb ook een fris bubblegum achtig kleurtje gekozen voor aankomende week. (OPI uit de Shrek collectie back in the days)

30 likes

26 likes

Moooi! Linkje?

Ik heb eindelijk een lamp gekocht! En een lakje van PinkGellac en een base en topcoat.
Mis ik nog iets? Ik heb ook alcohol voor ontvetten en een vijl als buffer.

Waar kopen jullie je gellak?

Alcohol ontvet niet genoeg tenzij je isopropyl alcohol hebt . Andere zou ik aanraden om aceton te gebruiken. Deze van Kruidvat is top:
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/front-prd/front-prd/h9d/h68/12154863484958/Kruidvat-Kunstnagel-Remover-3137513-1.jpg

Die kun je ook meteen gebruiken om eraf te halen trouwens.
Verder kan het zijn dat je primer nodig hebt. Maar dat is per persoon verschillend. Sommigen gebruiken het wel en hebben het ook echt nodig. Anderen kunnen prima zonder. Dus daar kom je waarschijnlijk vanzelf achter na een keertje proberen.

Aanraders voor shops zijn trouwens buiten PG, Kiki London, Yinger, Bluesky, Dutch Gel Polish/Dutch Nailstore, De Nagelfabriek en mocht je het aandurven/willen Venalisa en Canni op AliExpress. Die laatste zijn beiden ook gewoon EU goedgekeurd.

2 likes

Dankje!!

En wat doet een primer dan nog extra? / hoe merk je dat je het nodig hebt?

Need this, van Ali? :star_struck: Ik mis zo’n ding nog voor mijn mooie nagels missie.

1 like

Als je gellak snel los laat, al heb ik nu primer en alsnog laat het snel los dus is denk ook van de kwaliteit van de lak afhankelijk

1 like

Aceton, wattenschijfjes en Alu folie
Om eraf te halen nog

1 like

@BiloxiParish ik vind jouw post/adviezen in dit topic zo leerzaam! Heel lief dat je altijd de moeite neemt :blush:

3 likes

Essie Polar-izing

13 likes

Het is nummer 39 via dit linkje https://a.aliexpress.com/_mrrLt8b

1 like

Ah wat lief! Ben soms best een beetje bang dat mensen iets denken als “oh nee heb je haar weer” haha. Maar ik vind het allang leuk dat er hier zoveel mensen van nagels (laten) doen houden. Dat heb ik in mijn omgeving niet zo

9 likes

Jaaa!

€ 1,10 30% Off | Huid Nail Art Push Lepel Push Dode Huid Verwijderen Cuticle Remover Pedicure Schraper
https://star.aliexpress.com/share/share.htm?image=Ub7f00f19811a4b849f5028f3287f610bE.jpg&businessType=ProductDetail&title=€%201%2C10%20%2030%%20Off%20|%20Huid%20Nail%20Art%20Push%20Lepel%20Push%20Dode%20Huid%20Verwijderen%20Cuticle%20Remover%20Pedicure%20Schraper&platform=AE&redirectUrl=https%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2F4000307207699.html%3F%26srcSns%3Dsns_Copy%26tid%3Dwhite_backgroup_101%26mb%3D3ADwD2ZlaB5WNpO

1 like

Love die beschrijving haha Push Lepel Push Dode Huid

2 likes

Oh mooi deze :heart_eyes: Heel bijzonder.

1 like