Oh nou dan zou je ook nog naar Venalisa en Canni kunnen kijken op Ali. Die lakjes zijn eu goedgekeurd en werken ook heel fijn. Hebben vaak wat specialere kleurtjes ook. Vooral de zwarte potjes met gouden dop van Venalisa. Alleen dingen als primer en base zou ik wel aanraden om van Nederlandse merken te kopen.
Haha uhm wat die lampen betreft: goeie vraag. Beetje een luxe probleem. Ik heb één reislamp van 7 watt die ik heb gekregen van een bevriende nagelstyliste. Dat is een hele kleine opvouwbare (lijkt op een apple muis), die gebruik ik dus weleens als ik ergens anders ben. Dan heb ik nog een gewoon formaat lamp van 24 of 36 watt volgens mij. Maar toen ik over ging op builder- en hardgel vond ik dat die vaak niet goed genoeg uitharde en er stukken flubberig bleven. Die gebruikt mijn moeder nu soms voor haar voeten en is dus een beetje mijn reserve lamp. En dan heb ik nog een 48 watt lamp die ikzelf nu eigenlijk altijd gebruik. Dat is er eentje met een magnetische plaat aan de onderkant dus kan voor zowel voeten als handen gebruikt worden en is dus wat betreft wattage sterker dan de andere twee.
Oh en soms als ik haast heb ofzo dan doe ik mijn voeten en handen weleens tegelijk dus dan zet ik een lamp onder tafel en eentje erop en kan ik zo telkens één voet of hand doen
Overigens zijn de lampen van sunuv ook regelmatig in de sale dus dan kun je ze nog goedkoper kopen vaak.
Ik heb deze trouwens:
Maar deze kan ik ook aanraden (en is onder €22):