Thanks! Heb twee lakjes besteld.
Vraagje aan iedereen die van die nagelwielen gebruikt voor swatches: hoe doen jullie dat bij gellak? Droogt dat wel?
Thanks! Heb twee lakjes besteld.
Vraagje aan iedereen die van die nagelwielen gebruikt voor swatches: hoe doen jullie dat bij gellak? Droogt dat wel?
Ja gewoon lakken en onder de lamp. Hetzelfde alsof je je nagels doet.
Je kunt eventueel die swatch nagels even lichtjes opruwen met een vijl, maar dat is over het algemeen niet nodig
Ja ik doe alle lakken swatchen op mijn wiel. Ook als ik een nieuwe combo heb bedacht test ik het eerst uit! Dan heb ik gewoon erop staan “studio white 2L + 41 + TC” en dat staat dan voor 2 lagen van de kleur studio white, glitterpoeder 41 (die nummers verzin ik gewoon zelf en schrijf ik ook op het potje) en topcoat
Tussendoor telkens onder de lamp. Soms heb ik wel zin in nagels doen maar zijn m’n nagels nog hartstikke netjes en dan ga ik gewoon spelen met m’n wiel
Kan ik iemand blij maken met de kleur ‘Lisbon Wants Moor’ van OPI? (Er staat een andere kleur op de voorkant, maar op de onderkant staat de juiste kleur.)
Het is een trouwens een gellakje. Ik geef hem gratis weg omdat deze qua kleur heel veel lijkt op een lakje wat ik al heb (‘Romantique’ van CND). Je hoeft alleen maar de verzendkosten te betalen!
Je nagels
Met lamp? Ik heb interesse
Bedoel je of die onder de lamp moet? In dat geval: ja. Ik weet alleen niet of die onder elke lamp werkt!
woww wat voor een lakje zit hierop? zelf gedaan of salon?
Weet iemand of zo’n colour changing nagellak ook in gewone nagellak bestaat of heb ik dan echt high hopes haha? Heb het ooit gehad, maar dat was gelnagellak. Ik kan het ook nergens echt fatsoenlijk vinden, maar weet ook niet de juiste zoektermen.
Nee salon! Nieuwe set acryl met pink powder en doorzichtige gellac topcoat.
Super mooi! Volgens mij wonen wij in dezelfde stad en ik vroeg mij af waar jij je nagels laat doen? Als je het wilt vertellen!
@Yzile Ik heb de BIAB van thegelbottle kleur Teddy! Gebruik hem eigenlijk niet zo veel. Heb ook de 2 in 1 base coat, extreme shine toap coat en de rubber base van thegelbottle, die gebruik ik wel eigenlijk altijd als ik gel zet! Vind de kleur Teddy niet de mooiste kleur nude, maar zoals je al zei, je kan nooit de perfecte kleur nude vinden haha.
Hi iedereen!
Ik zocht onlangs iets op en kwam op dit forum terecht en na al die mooie nagels te zien voorbij komen heb ik dan toch maar een account aangemaakt . Ik lak met gewone of gellakjes
Ben zelf een hobbyist hoor, maar ik vind het leuk om te doen.
As we speak is er een nieuwe lamp onderweg (en zit er enkel een laagje Trind op m’n nagels)
Ja tuurlijk wil ik dat vertellen haha. Bij Teconails in Hoog Catharijne, ik betaal €22,- voor verwijderen en zetten van gellak!
Wat is je ervaring met BIAB? Kun je daar makkelijk netjes mee lakken? Op Instagram zie ik namelijk alleen maar mooi gelakte BIAB nagels voorbij komen
Dank je wel! Ik ben daar toevallig ook geweest alleen voor acryl en hadden ze ontzettend lelijk gedaan maar gel zetten ze wel mooi zo te zien!
@Guchi ik vind het nog wel moeilijk om het zo mooi te doen zoals ik het bij andere online voorbij zie komen ja haha. Vooral omdat je niet echt lakt maar meer zweeft met de lak zeg maar, zoals je meestal doet met builder gel. Ik vind dat sowieso moeilijk om te doen maar vind het met biab wel fijn dat je gewoon het kwastje van het flesje kan gebruiken. En op instagram doen ze meestal ook een Russische manicure volgens mij en dan verwijderen ze de nagelriemen heel mooi dus dan is het sowieso mooier!