Show je nagels

Ik pel ze onder de douche eraf. Werkt het beste voor mij. En het gaat easy peasy.

2 likes

Ah maakt niet uit joh. Ik ga even op die merken googlen of er iets in de buurt komt en anders nog wat andere merken zoeken. Kan ik mijn detectieve skills misschien nog wat verbeteren haha

Ik denk erover na om zo’n Pink gellac set te kopen. Is dat slim of is het beter om alles los te verzamelen?

Kijk even op insta bij Michelle ivak nails.
Zij heeft een set samen gesteld van wat zij fijn vind werken en het ziet er goed uit. Ik heb het vd week ook allemaal besteld en ben tevreden.

3 likes

Dankjewel voor alle uitgebreide advies! Ik hou het toch maar bij weken dan, wil echt geen risico lopen op beschadigen of schimmel :dizzy_face:

2 likes

Weet nog niet of ik dit kleurtje een succes vind

10 likes

28 likes

Mooi! Welke kleur is dit? Lijkt op Bubble Bath van O.P.I.

14 likes

30 likes

zo extra I love it

Vinden jullie je nagels doen trouwens vooral relaxend of frustrerend? Als het goed gaat vind ik het een van de chillse en meest satisfying dingen om te doen maar als ik mis lak of per ongeluk iets aanraak of de lak een deuk oploopt oid dan voel ik echt extreme agressie. Eigenlijk wil ik investeren in gel lak zodat ik minimale agressie heb, maar ik heb geen opberg plek :’(

• Vooral relaxed
  • Vooral frustrerend

0 stemmers

1 like

Als ik het laat doen, dan relaxed. Als ik het zelf doe niet haha.

1 like

Lakken vind ik relaxend. Gellak eraf halen een grote verschrikking

5 likes

Vind t design heel gaaf! Maar is t normaal dat je eigen nagel zichtbaar is? En lijm langs de nagel…of is t iets anders

2 likes

Zijn gewoon primark plaknagels hoor hahaha

1 like

Linkerhand is relaxed. Rechterhand heb ik vaak geen zin om te doen, want ik ben rechts. Gisteren bijna overwogen om met 1 gelakte en 1 ongelakte hand naar werk te gaan.

1 like

Nagels doen is het leukste wat er is. In principe heb je maar ruimte ter grote van een schoenendoos nodig toch? Daar kunnen je lamp, een paar lakjes, een vijl, een knippertje, een rol watjes en een flesje remover in.

2 likes

Owh ik dacht bij een salon. Dan vind ik het helemaal goed gelukt hoor!

Voor mijn doen echt heel lange nagels. Normaal breken ze veel eerder af of scheuren ze/ gaat het bovenste laagje eraf. Kleur is iets roder in t echt

12 likes

Ik doe dit echt heel vaak haha. Gisteren mn nagels in mn favo kleur gelakt en mn linkerhand is prachtig, mn rechterhand is nu alweer gechipt. Bijna zonde om dan mn rechterhand te lakken

@Yzile Oh valt het echt zo mee? In mijn hoofd kost het veel meer ruimte en is die lamp gigantisch. In dat geval ga ik beter onderzoek doen haha, want daar kan ik nog wel ruimte voor maken waar mn nagellak nu staat

1 like