Show je nagels

diep donkergroen?

1 like

22 likes

Ik had deze laatst opgeslagen, mat oranje. En donkerblauw is ook mooi. En nog twee foto van zwart, ook nice. Mat en niet mat door elkaar. Of dat je juist tm nagelbed niet mat hebt en daarboven dan wel.

7 likes

Ik ga gewoon naar een hele simpele salon voor alleen één kleur gellak, haha! Geen nail art oid.

Donkerblauw is wel een optie idd!

1 like

Ja ben er zo blij mee! :heart_eyes: moest er wel even voor zitten maar het is het waard haha

1 like

26 likes

23 likes

Diep paars?

1 like

Ik heb nu donker paars erop. Vind ik ook leuk, wel donker maar toch even iets anders! Krijg het moeilijk op de foto dus heb er even een filter overheen gedaan zodat de kleur is zoals hij in het echt is. (en het zit al 6 dagen, het is gewone lak dus is niet zo netjes meer)

30 likes

Heel vet!! Lakjes van the gel bottle zijn wel echt prijzig :frowning:

& @colalight Oh ja wauw! Even kijken of ze dat hebben :heart_eyes:

Ja klopt :frowning: Dan maar goeie dupes vinden. Heb zelf wel de holo, maar omdat ik nu naar een styliste ga gebruik ik die nooit meer. Kan 'm wel een keer meenemen, of is dat gek :smiling_imp:

Hahaha zolang je ze evenveel betaalt… zullen ze wel niet moeilijk doen :joy:

2 likes

Mooi! welke nagellak is dit?

Ja ik kwam er laatst ook achter! Kwam foto’s van mn nagels van een 1/1,5 jaar geleden tegen en ze waren toen net iets langer dan mn eigen nagel, en toen ging ik steeds langer en gekker inderdaad :joy: Moet zeggen dat ik nu wel echt blij ben met de vorm en lengte en deze nu altijd bijna aanhoud!

2 likes

Het blijft altijd gevaarlijk om zonder idee over wat je op je nagels wil naar de nagelsalon te gaan… dusja, koningsblauw hahaha

39 likes

Haha daarom wil ik van te voren kiezen, ik ga anders gewaagde kleuren kiezen die niet passen bij me.

Hoewel dit wel heel gaaf staat!

1 like

Love it!:heart_eyes: Ik weet nu wat ik de volgende x ga doen haha

1 like

Jaaaaa 'tis the season voor deze kleur, ik ga voor iets vergelijkbaars straks!

In het echt is het knal rood

13 likes