Barbie is shook.
#youcantsitwithus
Dankje! Ik ga daar eens bestellen
Ik vind ze er nog super mooi uitzien voor een verhuizing hoor! Ik vind sowieso natuurlijke nagels het mooist ️
Mooie kleur! Ik heb nog niet besteld, vind de kleuren zo lastig kiezen van hun plaatjes. Maargoed, voor de prijs kan ik wel enigszins gokken!
Aah thanks, maar geloof me, onder het kleurtje is het zeker wat minder florisant haha.
Voor de dames met gelnagels: wat betalen jullie ervoor en hoelang blijft 't zitten?
Ik heb acryl, geen gel. Maar zelfde idee denk ik.
26 euro voor opvullen. Ik laat het elke 3, soms 4 weken doen. Ligt er een beetje aan wat uit komt. Na 3 weken vind ik de lengte en uitgroei storend worden.
40 euro bijvulling en doe het om de drie weken, langer dan dat is de uitgroei te lelijk.
Heeft iemand hier toevallig een okergele nagellak? Heb laatst Essie Koi besteld, maar wil hem meer geel
Opi heeft die kleuren en dacht ook essie met de herfst collectie.
Dank je! Heb even gekeken naar zie zo snel geen oker/mosterdkleur. Wel van een ander merk van jaren geleden maar die kan ik niet vinden helaas. Ga binnenkort naar het buitenland dus zal daar even goed zoeken
Ik heb bijna nooit nagellak op omdat ik er geen geduld voor heb. Maar ik wil het echt vaker doen omdat ik het zo mooi vind staan (voornamelijk bij anderen die wel goed kunnen lakken).