Show je nagels

Dank je! Heb even gekeken naar zie zo snel geen oker/mosterdkleur. Wel van een ander merk van jaren geleden maar die kan ik niet vinden helaas. Ga binnenkort naar het buitenland dus zal daar even goed zoeken :smiley:

Add images

20 likes

Ik vind het echt een hele mooie blauwe kleur. Zo helder. Heel anders dan de kleuren die ik normaal heb.
16 likes

Ik heb bijna nooit nagellak op omdat ik er geen geduld voor heb. Maar ik wil het echt vaker doen omdat ik het zo mooi vind staan (voornamelijk bij anderen die wel goed kunnen lakken).

34 likes

Vandaag Angora Cardi van Essie gekocht, I love it :heart:

23 likes

Zo mooi, ik heb hem ook :heart_eyes:

1 like

Berry smoothie van fun lacquer! Ik vind alleen de grove glitters niet zo’n succes omdat ze opkrullen.

19 likes

Laat de lak dan niet sneller los? Dacht altijd dat je daar heel voorzichtig mee moest zijn :sweat_smile:

Gebruiken jullie nagelverharder oid? Ik werk met m’n handen en merk zodra ze iets langer worden dat ze echt 1 voor 1 afscheuren :sob::sob:

Hier zijn wel wat goeie tips. En Cristine is mijn spirit animal.

Moet wel zeggen dat toen ik met mijn handen werkte, mijn nagels ook niet konden groeien :frowning:

7 likes

Ik heb vanavond mijn nagellak uitgezocht en een twijfelgeval aangebracht, Viola Oro van Bottega Verde. Volgens mij heb ik dit lakje nooit gedragen, maar eigenlijk vind ik hem best mooi! (Ik ben echt niet goed in het lakken van korte nagels en ik ben nog aan het wachten tot ze opdrogen om mijn nagelriemen schoon te maken, dus let daar niet op!)

Gifjes om de kleur ENIGSZINS over te laten komen:

30 likes

Super mooie kleur! Maar hahaha dat 2e gifje :joy::joy::joy::joy: laf it

2 likes

Heel mooi! En super slim zo’n gifje!

1 like

Ik weet niet of het hier mag, en zo niet; dan haal ik het weg maar hellup, Ik wil stoppen met acrylnagels en langzaam overgaan in zelf gellak zetten.

Is dit een lamp die zou voldoen bijvoorbeeld?:

https://www.bol.com/nl/p/meanail-unic-36w-uv-lamp-nageldroger-gel-nagellak-wit/9200000085005557/?suggestionType=browse&bltgh=mvcz6kHKbatYUK9pbeZHow.1.6.ProductTitle

Of kan ik beter voor zoiets gaan:

https://www.bol.com/nl/p/sensationail-starter-kit-scarlet-red-gel-nagellak/9200000011433919/?suggestionType=browse&bltgh=oDh6r1mQk6Ak095ttARCJg.1.2.ProductTitle

Het scheelt nogal in prijs namelijk.

Ik zie bij deze dat die van Sensationail een LED lamp bevat, waardoor de tijd in de lamp verkort. Plus de Sensationail kit heeft extra’s zoals een cleanser, removal tool etc, die de goedkopere versie niet heeft zo te zien. Ik vind zo’n volledige kit wel fijn, dan heb je direct alles wat je nodig hebt. Heb ook wel het idee dat het uit kan. En het is sowieso goedkoper dan steeds acrylnagels :smiley:

1 like

Dankjewel voor je reactie! Kan je met zo’n led-lamp wel alle soorten gellak laten uitharden? Ken jij goede verhalen over deze lamp toevallig? :nerd_face:

Met een uv lamp kan je alles uitharden (maar dan duurt het iets langer. 2 min per laag) maar met alleen led kun je niet alle lak uitharden zo ver ik weet. Ik heb zo’n zelfde 36watt uv lamp als in je eerste link (10,95 bij action) en die werkt prima.

2 likes

Ik ken het alleen icm met de Sensationail gellak, en dat werkt echt prima. Maar als je idd alle soorten gellak wilt gebruiken zou ik ook voor de UV lamp gaan :).

1 like

Ik heb het idee dat steeds meer gellakjes geschikt zijn voor LED en dat UV steeds minder gebruikt gaat worden. Denk dat ik daarom voor Led ga!

1 like

Ik heb die Sensationail kit ook en ik ben er wel tevreden mee. De lak die er bij mij bijzat was alleen niet zo goed (lichtroze, weet even de naam niet) en ik lees hier wel vaker van mensen dat ze de lakken van Sensationail niet zo vinden. Zelf koop ik ook sinds kort de kleurtjes bij andere merken, werkt ook prima!

1 like