Met mn oude kut telefoon camera die voor special effects zorgt
Weten jullie of het kwaad kan om je nagels in de zon te lakken? Ik was laatst mn nagels aan het lakken in de zon dus warm en hij is helemaal niet egaal aangebracht
ah dat verklaard veel! dankjewel
Ik snap dat geamputeerde gevoel wel @Jeg Mijn nagels groeien zo snel dat ik te lui ben om het constant bij te houden, maar als ik ze dan weer een keer bij vijl dan voelt dat zó raar En dan is het verschil bij mij beduidend kleiner dan bij jou hehe
Edit: kleur is ‘Sage you love me’ van Essie.
Ik kan m’n nagels gewoon niet fatsoenlijk op de foto zetten. Mweh
Mooie kleur! Welke lak is het?
Oeps vergeten er bij te zetten!
Het is ‘sage you love me’ van Essie (van de gel couture, dus die ‘gedraaide’ flesjes, maar wel gewone nagellak).
Eindelijk weer een keer gellak <3 Alleen hiermee blijven mn nagels sterk als ze langer groeien, zonder gellak breken ze op een bepaald punt altijd af. Dus ik kijk ernaar uit om over een paar weken weer lekker lange(re) nagels te hebben
Mooi! Welke lak is dit?
Dat is idd het ‘gevaar’ van pulken, je neemt snel het bovenste laagje van je echte nagel mee en dat kan pijn doen. Ik zou hier een fijne handcreme of verzorgende olie gebruiken, en even niet teveel chemische dingen erop smeren. En probeer van de ‘velletjes’ af te blijven.
Die kleur is heeel mooi! Welk merk/naam?
Ik ga de mijne morgen weer lakken, wilde vanmiddag al doen maar ik kon niet kiezen welke kleur ik wilde
Het is een gellakje van Quida!
Dit zijn mijn eigen nagels met 1 laagje Trind nagellak.
Nu ik dit topic heb gezien heb ik weer zin een kleurtje erop te doen.
Dit heb ik ook altijd als ik een periode heb waarin ik van mijn nagels af kan blijven (en dat is niet vaak!). Heb nu ook een wit randje en voel me zo trots haha, vind dit topic ook wel motiverend om van mijn nagels af te blijven.
Mm in t echt is ie paarser…