Show je nagels

Welk merk is het?

Wow wat kunnen jullie supermooi lakken! @Nivi @quantum!

Ik heb echt slechte handcoördinatie ofzo, want als ik zelf mijn nagels lakte dan zat het echt overal ernaast.

2 likes

Nou ik heb mijn acryl er gister af gehaald (ja I know, eraf pulken is niet goed voor je nagels maar kreeg een lamme arm van het vijlen) en dit hou ik over :disappointed_relieved:

Iemand tips hoe ik ze weer iets mooier krijg? Heb de Herome nagelverharder, maar mijn nagels zijn daar nu te dun voor dus doet pijn.

Kleurtje van Kiko!

7 likes

Herkenbaar. Ik smeer er dan OPI Nail Envy op. Ik heb dat in een kleurtje dus het ziet er gewoon meteen leuk uit. Gewoon een week laten zitten en niks aan doen.

De kleur is cross-body heat van essie (Rebecca Minkoff leathers collection)

14 likes

Met mn oude kut telefoon camera die voor special effects zorgt

7 likes

13 likes

9 likes

Weten jullie of het kwaad kan om je nagels in de zon te lakken? Ik was laatst mn nagels aan het lakken in de zon dus warm en hij is helemaal niet egaal aangebracht :frowning_face:

1 like

Ja het droogt dan te snel, dus dan krijg je bobbels enzo. Niet doen. Sowieso niet buiten doen.

ah dat verklaard veel! dankjewel

1 like

Ik snap dat geamputeerde gevoel wel @Jeg Mijn nagels groeien zo snel dat ik te lui ben om het constant bij te houden, maar als ik ze dan weer een keer bij vijl dan voelt dat zó raar :sweat_smile: En dan is het verschil bij mij beduidend kleiner dan bij jou hehe

Edit: kleur is ‘Sage you love me’ van Essie.

13 likes

Ik kan m’n nagels gewoon niet fatsoenlijk op de foto zetten. Mweh

Mooie kleur! Welke lak is het?

Oeps vergeten er bij te zetten! :woman_facepalming:
Het is ‘sage you love me’ van Essie (van de gel couture, dus die ‘gedraaide’ flesjes, maar wel gewone nagellak).

1 like

Eindelijk weer een keer gellak <3 Alleen hiermee blijven mn nagels sterk als ze langer groeien, zonder gellak breken ze op een bepaald punt altijd af. Dus ik kijk ernaar uit om over een paar weken weer lekker lange(re) nagels te hebben :nail_care:

7 likes

Mooi! Welke lak is dit?

Dat is idd het ‘gevaar’ van pulken, je neemt snel het bovenste laagje van je echte nagel mee en dat kan pijn doen. Ik zou hier een fijne handcreme of verzorgende olie gebruiken, en even niet teveel chemische dingen erop smeren. En probeer van de ‘velletjes’ af te blijven.

Gellak op eigen nagels.

7 likes