Zo mooi, ik heb hem ook
Berry smoothie van fun lacquer! Ik vind alleen de grove glitters niet zo’n succes omdat ze opkrullen.
Laat de lak dan niet sneller los? Dacht altijd dat je daar heel voorzichtig mee moest zijn
Gebruiken jullie nagelverharder oid? Ik werk met m’n handen en merk zodra ze iets langer worden dat ze echt 1 voor 1 afscheuren
Hier zijn wel wat goeie tips. En Cristine is mijn spirit animal.
Moet wel zeggen dat toen ik met mijn handen werkte, mijn nagels ook niet konden groeien
Ik heb vanavond mijn nagellak uitgezocht en een twijfelgeval aangebracht, Viola Oro van Bottega Verde. Volgens mij heb ik dit lakje nooit gedragen, maar eigenlijk vind ik hem best mooi! (Ik ben echt niet goed in het lakken van korte nagels en ik ben nog aan het wachten tot ze opdrogen om mijn nagelriemen schoon te maken, dus let daar niet op!)
Gifjes om de kleur ENIGSZINS over te laten komen:
Super mooie kleur! Maar hahaha dat 2e gifje laf it
Heel mooi! En super slim zo’n gifje!
Ik weet niet of het hier mag, en zo niet; dan haal ik het weg maar hellup, Ik wil stoppen met acrylnagels en langzaam overgaan in zelf gellak zetten.
Is dit een lamp die zou voldoen bijvoorbeeld?:
Of kan ik beter voor zoiets gaan:
Het scheelt nogal in prijs namelijk.
Ik zie bij deze dat die van Sensationail een LED lamp bevat, waardoor de tijd in de lamp verkort. Plus de Sensationail kit heeft extra’s zoals een cleanser, removal tool etc, die de goedkopere versie niet heeft zo te zien. Ik vind zo’n volledige kit wel fijn, dan heb je direct alles wat je nodig hebt. Heb ook wel het idee dat het uit kan. En het is sowieso goedkoper dan steeds acrylnagels
Dankjewel voor je reactie! Kan je met zo’n led-lamp wel alle soorten gellak laten uitharden? Ken jij goede verhalen over deze lamp toevallig?
Met een uv lamp kan je alles uitharden (maar dan duurt het iets langer. 2 min per laag) maar met alleen led kun je niet alle lak uitharden zo ver ik weet. Ik heb zo’n zelfde 36watt uv lamp als in je eerste link (10,95 bij action) en die werkt prima.
Ik ken het alleen icm met de Sensationail gellak, en dat werkt echt prima. Maar als je idd alle soorten gellak wilt gebruiken zou ik ook voor de UV lamp gaan :).
Ik heb het idee dat steeds meer gellakjes geschikt zijn voor LED en dat UV steeds minder gebruikt gaat worden. Denk dat ik daarom voor Led ga!
Ik heb die Sensationail kit ook en ik ben er wel tevreden mee. De lak die er bij mij bijzat was alleen niet zo goed (lichtroze, weet even de naam niet) en ik lees hier wel vaker van mensen dat ze de lakken van Sensationail niet zo vinden. Zelf koop ik ook sinds kort de kleurtjes bij andere merken, werkt ook prima!
Ik zou juist een LED-lamp aanraden ipv UV! Ik heb zelf met Black Friday vorig jaar een starterskit van PinkGellac besteld voor een koopje, dus misschien is het de moeite af te wachten of zij weer zo’n goede actie hebben!
Wel vind ik service daar crappy. Mijn stekker was na een half jaar al kapot, en toen kreeg ik de reactie dat het vast kwam doordat ik hem met de lamp eraan had laten vallen oid En dat het dus niet binnen de garantie viel. Vond dat echt heel vreemd dat ze zulke aannames deden, daarbij ga ik ook altijd zuinig met m’n spullen om en was dat helemaal niet gebeurd. Toen ik daar op reageerde en ook aangaf dat ik dit slechte service vond heb ik nooit meer een reactie gehad. Gelukkig had ik nog een universele stekker liggen waarbij één van de opzetstukjes in de lamp past, niet ideaal, maar zo werkt ie iig voor nu nog. De lakjes etc vind ik wel gewoon fijn in gebruik (al heeft 1 veel laagjes nodig). Kreeg er 3 of 4 bij die actie. Maar die kan je ook ergens anders kopen natuurlijk.
Ik denk inderdaad dat ik voor LED ga. Die sensationail lijkt me wel een goede starter en een mooie aanbieding. Nog 1 noob vraagje, naast de standaard lamp en lakjes (primer, base, kleur en topcoat) heb je dus altijd nodig:
- Een vijl om de vorm te vijlen (duh)
- Een buffer vijl (dat doe je voor het ‘cleansen’ of erna?)
- Een cleanser (is dat het zelfde spul wat je gebruikt om het plakkerige laagje aan het eind weg te halen?)
Ik heb er toen geloof ik maar 40 euro voor betaald en dus met meer kleurtjes, maar verder lijkt deze aanbieding ook goed. Heb zelf geen ervaring met lakjes van hen.
Bij mij zat er een buffer vijltje bij, gewoon een ruwe vijl om je nagels licht op te vijlen. Blijf dat een naar gevoel vinden trouwens zo bovenop je nagels Zou het wel heel lichtjes doen maar, is niet goed voor je nagels namelijk. Daarna cleansen. Bij mij zaten er cleanser-doekjes bij, maar je kan net zo goed 70% alcohol gebruiken. Dit gebruik ik sinds die doekjes op zijn ook. Dat gebruik je dan voordat je begint met lakken en naderhand inderdaad om het plaklaagje weg te halen! Kan je kopen bij drogist of apotheek voor een kleine 3 euro.
DANK. Oke top info dit. En dat moet dan met plusvrije doekjes ofzo? Kan niet met gewoon watjes heb ik begrepen. Wat gebruik jij?
edit:
Ik ga dan nog een keer naar de salon denk ik, want kan dit niet uithouden tot black friday helaas. En dan kijken of er een goede deal is!
Bij mij gaat het prima met een wattenschijfje! Gewone watjes zou ik niet doen nee.