Voor de mensen die gelnagellak van AliExpress gebruiken, ik denk dat dit een foutje is, maar je kunt het altijd proberen of het aan komt.
22 cent per kleur.
Heb hem net zelf ook besteld. Alle 12. Glitterlak kan altijd.
Voor de mensen die gelnagellak van AliExpress gebruiken, ik denk dat dit een foutje is, maar je kunt het altijd proberen of het aan komt.
22 cent per kleur.
Heb hem net zelf ook besteld. Alle 12. Glitterlak kan altijd.
Heb je ook een link? Als ik de omschrijving invoer + op laagste prijs selecteer komt deze actie namelijk niet tevoorschijn
Thanks, ik heb ze alle twaalf besteld.
Dankje! Ik heb ze ook alle 12 besteld, Ali is altijd al goedkoop, maar dit moet wel een foutje zijn! Ik heb al een hele week geen lak op, moet echt nodig m’n nagels weer verstevigen/lakken, want het ziet er niet uit.
oh mooi! deze lijkt een beetje mat/satin ook?
Nee is gewoon glans! Misschien dat de flits een beetje vertekent
Wat een mooie nagels hier! Waarmee verzorgen jullie je nagelriemen? Bij mij is het echt een vieze droge boel met velletjes waardoor ik nooit zin heb om het te lakken.
Heeft iemand ervaring met Impulss color gel gelnagellak? Ik zag het van de week liggen bij Kruidvat en blijkbaar hoef je bij deze gellak geen base- en top coat aan te brengen! https://www.kruidvat.nl/impulss-english-rose-color-gel/p/3608088
Ik ben sinds 1,5 maand afgestapt van acrylnagels want was het bijvullen echt zat, maar mis langhoudende nagellak wel… dus dan maar alleen gellak! Heb die van sensationail maar die trekt heel erg terug… dus dacht, misschien is dit een optie.
Heb jij dit bericht ook gehad?
Ik laat het gewoon zo, ben benieuwd of ik ze dan krijg of niet, want daar zeggen ze niks over
Ik heb dit berichtje ook gehad. Ik reageer ook niet en hoop stiekem dat ze het gewoon opsturen.
Ik heb dat bericht (nog) niet gehad en 2x 5 lakjes besteld (vrijdag en zaterdag). Ben benieuwd of ik dat bericht alsnog krijg, even zien wat ik ga doen dan.
Ik heb ook maar 5 lakjes besteld en heb ‘t bericht ook (nog) niet gekregen. Ben benieuwd haha
Kruikje erop werkt idd super goed! Thanks.
@klaariskees lemony flutter van lush, heerlijk spul. Wel echt consequent smeren.
Ja! Maar ik reageer ook gewoon niet. Zitten nog 10+ andere dingen in die bestelling dus ze annuleren het vast niet.
Volgens mij doen een hoop hier zelf gellak.
Hoe bevalt dit?
Hoe lang blijft het zitten? (Scheuren je eigen nagels niet, bied het jets van versteviging?)
Hoe makkelijk haal je het er af?
Hoelang doe je over het aanbrengen?
Ik heb nu acryl; maar wil vaker andere kleuren en m’n nagels groeien snel uit. Laat nu per 3 weken opvullen en vind vaker ook wel onzin.