Show je nagels

Heb net voor het eerst m’n acryl laten opvullen en lakken, het duurde best lang maar ze was supergrondig.
Ben echt blij dat ik acryl heb laten zetten!

16 likes

Thanks! Geen idee eigenlijk, heb ze laten doen! Zal volgende keer goed opletten welke kleur het is!

1 like

Aah wat slim! Stom dat ik zelf nooit aan zulke denk haha. Dank je wel voor de tip :smiley:

1 like

Ik keek laatst deze video over verschillende problemen, vond hem heel duidelijk en fijn:

En fijn dat we waarschijnlijk de glitterlak nog krijgen :smiley:. Ben ook wel benieuwd naar andere merken. Ik ben zelf fan van Venalisa, dus daar heb ik nog een bestelling voor uitstaan. Verder is Elite99 wisselend qua kwaliteit en Rosalind was een drama bij mij (heel dik).

1 like

Ik heb op Ali 3 Rosalind lakjes met base en topcoat besteld, ben heel benieuwd! Elite99 vind ik verschrikkelijk, ookal lijken heel veel die wel fijn te vinden.

eindelijk m’n nagels weer gedaan na maanden

21 likes

15 likes

46 likes

Hebben jullie leuke kerst nagels ideeën? Mag over de top, goud glitters rood allemaal goed.

Essie! Liqorice heet die zwarte volgens mij.

1 like

Hey wij matchen. Alleen zijn de mijne veel korter helaas

29 likes

Ik heb een keer gellak over geslagen en mijn nagels zelf gelakt, maar wat een drama. Sommige zijn afgebroken ook, huilen. Nu maar meteen een afspraak gemaakt om ze weer te laten doen.

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens nagellak opgedaan! Dit is really red van essie, 1 laagje. Mijn nagelriemen zijn er wel eens beter aan toe geweest.

5 likes

31 likes

14 likes

Beetje off-topic dit maar wat een goeie broek! Waar is die van?

Thanks!! Heb toevallig voor ik wegging een foto gemaakt voor wayrwt maar nog niet gepost haha, moest nog aan je denken toen ik m kocht. Maar hij is vintage (helaas)! In een mini kringloop, mannenmodel ook vgm, voor 4 euro :heart:

2 likes

Ohh damn, lucky you! Zo’n fijn gevoel altijd als je zoiets vindt. En wat leuk om te horen dat je aan me dacht :grin:

1 like

Welke kleur is dit? :scream::heart_eyes:

1 like

Oeh ff denken… Nude Beige van PG als basis en dan 1 laag Romantic Pink van PG.

1 like