Show je nagels

Hier blijf ik ook last van hebben wat ik ook probeer, wel/niet buffen, primer, randje meelakken, etc etc. :-1: Zo irritant, want hierdoor blijft het bij mij dus nooit lang zitten, of ik nou nagellak van pinkgellac of elite gebruik. Ben dus ook echt jaloers op die verhalen van mensen waarbij het daadwerkelijk 2 weken blijft zitten :wink:

Chippen ofzo is bij mij nooit het probleem, alleen dat ie aan het randje los komt van de nagel (waardoor de nagellak in z’n geheel binnen no time los laat).

Daar ben ik ook inderdaad heel jaloers op. Dit zit er nu sinds zondag op en heb sinds gister dat dit overal gebeurt (rechts wel meer dan links).

Ik heb er wel eens aan zitten te denken om het gewoon met lijm weer vast te zetten :’). Omdat het er verder wel gewoon goed uit ziet.

Heb net voor het eerst m’n acryl laten opvullen en lakken, het duurde best lang maar ze was supergrondig.
Ben echt blij dat ik acryl heb laten zetten!

16 likes

Ja bij mij soms zelfs al na 2 dagen, het snelst bij m’n wijsvingers meestal. En dan laat het ook heel snel helemaal los (en heb ik zelf ook de neiging er met m’n vingers tegenaan te gaan omdat het irritant voelt, maar meestal ook gewoon vanzelf of doordat er een haar onderdoor gaat bijv). Heb ook wel eens geprobeerd er dan een nieuw laagje topcoat over te doen, maar dat haalt dan niet meer uit.

Thanks! Geen idee eigenlijk, heb ze laten doen! Zal volgende keer goed opletten welke kleur het is!

1 like

Aah wat slim! Stom dat ik zelf nooit aan zulke denk haha. Dank je wel voor de tip :smiley:

1 like

Ik keek laatst deze video over verschillende problemen, vond hem heel duidelijk en fijn:

En fijn dat we waarschijnlijk de glitterlak nog krijgen :smiley:. Ben ook wel benieuwd naar andere merken. Ik ben zelf fan van Venalisa, dus daar heb ik nog een bestelling voor uitstaan. Verder is Elite99 wisselend qua kwaliteit en Rosalind was een drama bij mij (heel dik).

1 like

Ik heb op Ali 3 Rosalind lakjes met base en topcoat besteld, ben heel benieuwd! Elite99 vind ik verschrikkelijk, ookal lijken heel veel die wel fijn te vinden.

eindelijk m’n nagels weer gedaan na maanden

21 likes

15 likes

46 likes

Hebben jullie leuke kerst nagels ideeën? Mag over de top, goud glitters rood allemaal goed.

Essie! Liqorice heet die zwarte volgens mij.

1 like

Hey wij matchen. Alleen zijn de mijne veel korter helaas

29 likes

Ik heb een keer gellak over geslagen en mijn nagels zelf gelakt, maar wat een drama. Sommige zijn afgebroken ook, huilen. Nu maar meteen een afspraak gemaakt om ze weer te laten doen.

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens nagellak opgedaan! Dit is really red van essie, 1 laagje. Mijn nagelriemen zijn er wel eens beter aan toe geweest.

5 likes

31 likes

14 likes

Beetje off-topic dit maar wat een goeie broek! Waar is die van?

Thanks!! Heb toevallig voor ik wegging een foto gemaakt voor wayrwt maar nog niet gepost haha, moest nog aan je denken toen ik m kocht. Maar hij is vintage (helaas)! In een mini kringloop, mannenmodel ook vgm, voor 4 euro :heart:

2 likes