Heel mooi, super gelakt ook Welk lakje is dit ?
Thanks!! Ik heb het bij een nagelsalon laten doen en ik weet helaas niet meer hoe de lak heet… hij was in ieder geval van CND. Ik kan het de volgende keer wel even navragen als je wil!
Ik lak pas zelf met gellak sinds augustus dus nog niet heel lang. Begonnen met 2 kleurtjes van sensationail maar die vind ik echt prut. Heb nu pink gellac en daar ben ik heel tevreden over. Blijft meestal wel 2 weken zitten en dan ben ik de uitgroei zat. (Ik werk met mijn handen, gewone nagellak blijft bij mij niet eens 1 dag zitten). Ik ruw mn nagels niet op voor het lakken omdat ik bang ben voor beschadigingen maar zonder blijft t bij mij dus alsnog wel goed zitten. Over het aanbrengen doe ik ongeveer 3 kwartier maar dat doe ik lekker op mn gemak met een serie op. Mn nagels scheuren niet in en omdat ik heel voorzichtig ben met afhalen heb ik niet het idee dat mn nagels nu echt beschadigd zijn. Het afhalen is wel even een klusje: ik vijl eerst de topcoat eraf en doe er 30 minuten watjes met aceton op. Dan laat t meeste al vanzelf los, kleine stukjes moet ik er af duwen met een lepeltje. Als je gaat trekken/pulken ga je wel je nagels beschadigen. Als ik je nog iets wil weten hoor ik t wel!
Ohh haha nou als je wil, heel graag! Lees veel over CND dus misschien wil ik er wel wat aanschaffen. Vind de Sensationails niet zo goed namelijk.
Ik wil gaan proberen of gellak misschien iets voor mij is. Daar heb ik natuurlijk wat spullen voor nodig, maar wat is aan te raden? Lamp? Merk lakjes?
Ik zie van Pink Gellac een actie waarbij je alles hebt voor 65 euro. Iemand daar positieve ervaringen mee?
Ik wilde precies dezelfde vraag gaan stellen!
Ik heb mijn lamp van Sensationail gekocht via Marktplaats! Daar zijn een heleboel mensen die ooit een set hebben gekocht en er niets meer mee doen, dus dat zou je ook nog kunnen proberen.
Verder heb je UV en LED lampen en ook speciale lakjes voor beide lampen. Dus je moet even goed opletten wat je wil gaan gebruiken en daar de lamp voor kopen.
Ik heb zelf niets van pink gellac, maar het ziet er wel allemaal goed uit en ik hoor van vriendinnen ook positieve geluiden! Ook voor @Goldielox haha
Als je gellak eerst wil proberen kan je het ook bij een salon doen a 25 euro en daarna een set van 65+ euro aanschaffen.
Ik laat het altijd bij een salon doen, blijft 3 tot 4 weken zitten gemiddeld, geen beschadigingen van m’n nagels en merk dat met de lak ze sterker zijn waardoor ze minder snel scheuren.
Welke lak is dit? Mooie kleur!
Voor de mensen met de BP glitter lak; ik denk dat je het uiteindelijk wel gaat krijgen omdat ze spreken van een ‘big lost’.
Ik had ook nog steeds geen berichtje van ze ontvangen zoals sommigen anderen wel hier. En als de lakjes me bevallen zal ik zoals ze hopen in bovenstaand bericht indd ook vaker bestellen! Gebruik tot nu toe via Ali verder alleen Elite99 (en buiten Ali om pinkgellac), maar ben daar wisselend tevreden over. Sommigen zijn heel fijn, maar sommigen ook helemaal niet.
Heeft iemand hier ook de beste tip voor lifting van gelnagellak?
Ik vijl m’n nagels bij, buffer het oppervlakte, maak het schoon met alcohol en gebruik een primer. Tijdens het lakken pak ik de voorkant elke keer mee.
Maar toch blijft het liften… de nagellak die ik erop doe aan de voorkant lijkt er ook heel snel af te slijten.
Heb tot nu toe alleen nog maar topcoat van bornpretty gebruikt. Heeft iemand anders tips voor een andere topcoat die dit niet heeft? Of andere tips wat liften ook kan voorkomen?
@George Thanks voor je reactie! Ik ga nog even goed inlezen.
Mochten er nog mensen zijn met Pink Gellac ervaringen, hoor ik het graag!
Hier blijf ik ook last van hebben wat ik ook probeer, wel/niet buffen, primer, randje meelakken, etc etc. Zo irritant, want hierdoor blijft het bij mij dus nooit lang zitten, of ik nou nagellak van pinkgellac of elite gebruik. Ben dus ook echt jaloers op die verhalen van mensen waarbij het daadwerkelijk 2 weken blijft zitten
Chippen ofzo is bij mij nooit het probleem, alleen dat ie aan het randje los komt van de nagel (waardoor de nagellak in z’n geheel binnen no time los laat).
Daar ben ik ook inderdaad heel jaloers op. Dit zit er nu sinds zondag op en heb sinds gister dat dit overal gebeurt (rechts wel meer dan links).
Ik heb er wel eens aan zitten te denken om het gewoon met lijm weer vast te zetten :’). Omdat het er verder wel gewoon goed uit ziet.
Heb net voor het eerst m’n acryl laten opvullen en lakken, het duurde best lang maar ze was supergrondig.
Ben echt blij dat ik acryl heb laten zetten!
Ja bij mij soms zelfs al na 2 dagen, het snelst bij m’n wijsvingers meestal. En dan laat het ook heel snel helemaal los (en heb ik zelf ook de neiging er met m’n vingers tegenaan te gaan omdat het irritant voelt, maar meestal ook gewoon vanzelf of doordat er een haar onderdoor gaat bijv). Heb ook wel eens geprobeerd er dan een nieuw laagje topcoat over te doen, maar dat haalt dan niet meer uit.