Show je nagels

Net weer een nieuwe set :blush:

22 likes


Legergroen

18 likes

Die kleur is heeel mooi! Welk merk/naam? :blush:

Ik ga de mijne morgen weer lakken, wilde vanmiddag al doen maar ik kon niet kiezen welke kleur ik wilde :thinking:

Het is een gellakje van Quida!

1 like

Ik ben echt onder de indruk van hoe elegant jullie je handen kunnen fotograferen. Heb ik nog niet echt onder de knie.

Wel blij met deze kleur! Shy shadow van de Hema.

24 likes


Dit zijn mijn eigen nagels met 1 laagje Trind nagellak.
Nu ik dit topic heb gezien heb ik weer zin een kleurtje erop te doen.

4 likes

Dit heb ik ook altijd als ik een periode heb waarin ik van mijn nagels af kan blijven (en dat is niet vaak!). Heb nu ook een wit randje en voel me zo trots haha, vind dit topic ook wel motiverend om van mijn nagels af te blijven.

1 like

6 likes

Mm in t echt is ie paarser…

Er moet nog een tweede laagje op, maar de kleur is duct tape grijs 💁

17 likes

ze groeien altijd zo snel uit :frowning:

5 likes

Deze is mooi! De foto is net wat te wazig om te kunnen lezen hoe die heet. Help me :innocent:

1 like

toch maar een kleurtje op gedaan. Dit is een Chrome lakje.

6 likes

Ja foto is niet zo mooi helaas. Het is nr 025 urban purple. Van rimmel super gel

1 like

Velletjes? Waar dan?
Sowieso niet er vanaf trekken, dat geeft alleen maar ellende. Voorzichtig wegknippen met nagelknippertje, en je nagelriemen regelmatig insmeren.

1 like

Nieuw kleurtje! Ik vind het echt lastig om mijn hand te fotograferen trouwens :joy:.

6 likes

Ooh als ik jullie nagels zo zie, word ik echt jaloers haha. Mijn nagels zijn op zich vrij sterk, maar breken dan opeens allemaal tegelijk af. Wil eigenlijk terug gelnagels, maar ja zo duur :frowning: hier in de buurt rond de 50 euro voor een nieuwe set en daarna 35 voor bijwerken… heb hier sensationail staan, maar dat blijft bij mij helemaal niet zo goed zitten?!

Leuk topic!

Heb mijn gelnagels er gisteren af gehaald na bijna 4 weken. Zien er nu dus ongeveer zo uit als die van @anon31745129 Ga denk dat spul wat @roeptoeter noemt eens proberen. Mijn nagels zijn ze broos en dun altijd, die scheuren zodra ze wat langer zijn. Zou het liefst altijd gel willen, maar ja vind het wel erg duur

Mooi, welk kleurtje is dat?

Oude foto maar ik heb deze nu op <3 Bourjois Green Fizz. Echt zo’n kleur waar je naar blijft staren :smiley:

5 likes