Ohh damn, lucky you! Zo’n fijn gevoel altijd als je zoiets vindt. En wat leuk om te horen dat je aan me dacht
Welke kleur is dit?
Oeh ff denken… Nude Beige van PG als basis en dan 1 laag Romantic Pink van PG.
Het lijken nu net een soort ombre nagels haha. In werkelijkheid waren mijn nagels rood verkleurd door de eerdere rode nagellak (want waarom zou je ook een base coat dragen) en heb ik er nu nail whitener opgesmeerd.
Dank!
nice! 'k vind hem ook heel erg mooi, draag hem voor het eerst nu. het zijn trouwens overdag zilveren glitters (ja zoals op de foto dus) maar in kunstlicht van die gekleurde, beetje holografisch achtige glitters
Ja volgens mij is het echt exact dezelfde haha. Ook elite99?
Ik stond net bij de pizzeria en ze hadden daar perfect licht. Dat holo achtige kwam zooo mooi over haha. Stond daar echt als een mafdoedel naar mijn nagels te staren
Het donkerrode zit er al n week op. Is chique red van pink gellac. Gisteren eens wat glittertjes op mn ringvinger gelakt, weet niet of dat wat voor me is haha.
Nou, ik vind het er nog prachtig opzitten hoor :o Mooie kleur ook, lijkt alsof het semi-mat is.
Passen jullie eigenlijk je nagels aan op je kleding of andersom? Ik draag meestal zwarte nagellak of andere donkere kleuren omdat dat overal wel bij matcht. Maar vaak zie ik echt toffe kleuren voorbij komen maar die vloeken dan enorm met mijn kleren haha
Daar denk ik echt totaal niet bij na :p. Denk ook niet dat het heel erg opvalt als je nagels vloeken met je kleding. Maar misschien ook wel en loop ik juist regelmatig voor schut
Juist super makkelijk, zo gepiept! Wat lijkt je er onhandig aan? Gezien je ze blijkbaar wel ook met gewone nagellak lakt?
Ja ik doe gewoon gellak op mijn tenen. Je wil alleen niet zien hoe het eruit ziet als ik het eraf haal haha. Super acrobatische moves. Maar verder is het net zoveel werk als op je vingernagels. Alleen de lamp op de grond zetten. Of je been op tafel
Ik probeer nu juist ff mn teennagels kaal te laten (behalve als ik ga zwemmen/sauna ofzo). Heb de nagel van mn dikke teen ook beschadigd en die wil ik even in de gaten houden tot t is uitgegroeid. Maar gellak kan prima op de tenen! Blijft echt mooi.
Ik lak ze gewoon zittend en dan met m’n voet op de bank of bed zodat ik zie wat ik doe. De lamp zet ik op de grond en hoef ik dan alleen maar in te stappen
Prachtig
Thanks! Ben er zelf ook blij mee