Niet zo mooi gelakt, maar oké

De kleur is glow must go on van de H&M.
Omg dit is zo mooi
Super mooi😍
oh heel mooi zo!
Ja. Ik doe 1 of 2 gekleurde laagjes.
Dat vind ik dus wel een dingetje met zelf nagels doen. Gellakken lukt me best aardig maar je nagels in vorm vijlen is echt next level zeg maar. Ik heb ook echt brede nagels van mezelf en niet zo prachtig elegant als de meesten van jullie het hebben. Misschien eens mn nagels door n styliste laten doen en goed afkijken.
Ik heb al met polygel gebruikt. Was voor mijn nagels geen match omdat de gel na een paar dagen losliet aan mijn wijsvinger.
Geen polygel, maar heb wel acrylgel besteld net van Venalisa. Dit schijnt steviger te zijn dan polygel, maar is op dezelfde manier te plaatsen. Ilona Kwisthout heeft op youtube wel wat filmpjes hierover staan.
Zodra ik de acrylgel geprobeerd heb zal ik hier foto’s plaatsen en laten weten hoe het werkt.
Dankjewel!
Het is gellak, als ik het goed heb CND shellak!
Thanks, ga eens op onderzoek uit 

@Zeezout Heel mooi! Waar is die van?
Of heeft iemand toevallig tips voor een matte topcoat (bestaat zoiets eigenlijk überhaupt)? Ik heb die welbekende topcoat van catrice, waar ik heel blij mee ben, want hoef mn nagels maar 1x per anderhalve week te doen of zo, terwijl ik vroeger altijd na een dag of hooguit twee al haakjes had en het afbladderde. Maar vraag me af of er ook zoiets in mat is, want heb niet altijd zin in hoogglans op mijn nagels.
Ik heb deze van de hema gehad voordat ik met gellak begon: https://www.hema.nl/mooi-gezond/make-up/nagellak/long-lasting-nagellak/top-coat-nailpolish-matt-11244520.html
Werkt prima en bleef ook best lang zitten.
Geen tips maar 1x per anderhalve week met gewone nagellak. Goed spul 
Haha, you influencer you! Geen idee of ik de tip hier vandaan had eigenlijk, maar kan iig niet meer zonder. Heb vandaag toevallig net een nieuw flesje gehaald omdat de eerste bijna leeg is, maar zag zo gauw geen matte. Maar was ook even snel in mijn lunchpauze de DM vlakbij werk ingedoken, zal volgende keer eens beter kijken. En anders haal ik tijdens mijn kerstvakantie die bij de hema om te proberen