Deze van de hema vond ik ook fijn, maar is bij mij wel uitgedroogd toen ik hem een tijd niet gebruikt had
Oh echt? Zat hij wel goed dicht dan? Bij mij was ie dik een jaar na aanschaf nog steeds vloeibaar. En ik gebruikte hem ook niet iedere keer. Vaak maanden niet.
Volgens mij wel… Ik had hem wel echt meer dan een jaar niet gebruikt.
Mooi! Welke kleuren zijn dat?
Geen idee eigenlijk. Het is van Pink Gellac. Ik kan het de volgende keer wel even navragen.
Superongelijk in lengte maar ik ben zo trots op mijn twee lange nagels dat ik het niet over m’n hart kan verkrijgen ze in te korten zodat alles even lang is
Haha groot gelijk heb je! Waar komt deze prachtige kleur vandaan!?
Hij is van Kiko als ik me niet vergis! Ik zal thuis even kijken welke kleur het is 
Zwart met roze/fuchsia glitter.
Beetje lelijk gelakt. In het echt is de glitter wel veel mooier. Alleen heb ik een nieuwe gel topcoat gebruikt blijft ie een beetje plakkerig ondanks dat het no wipe zou moeten zijn en ik ook al langer onder de lamp heb gezeten dan aangegeven
heb al cleanser geprobeerd maar dat werkt ook niet?
@Huismus Dankzij jou heb ik nu ook Essie Not Just A Pretty Face gekocht, en ik ben verliiiiieeefd! Wát een mooie kleur, de perfecte nude voor mij 

Ah wat leuk. Het is ook de titel van een van mijn favoriete liedjes van Shania Twain. En hij combineert heel mooi met glitters.
Ik was op werk ineens mn nagellak kwijt. Zag ineens dat mn wijsvinger helemaal geen lak meer had, echt alsof ik remover had gebruikt. Ik zei ook echt hardop huhhhhh? Super raar, want de rest zit echt muurvast, ook al heb ik geen base coat gebruikt. Ben benieuwd waar dat dan is gebeurd, heb zelfs nog een envelope open gemaakt om te checken voor het geval iemand ineens een velletje nagellak krijgt.
Ciaté Knee Highs met daarop een laagje Purple Rain en op mijn wijsvinger ook nog een laagje Kaleidoscope.
Op de tweede foto zie je een beetje dat de glitters niet alleen zilver, maar ook paars zijn. Krijg het helaas niet goed op de foto.
Sorry ik was dit helemaal vergeten maar ik dacht er net ineens aan, dus mocht je het je nog afvragen, het is de kleur Pearly Golden Green 
Yes as ga hem direct scoren haha. Of nouja kijken of hij nog te verkrijgen is.
Oh ja geen idee eigenlijk… M’n schoonmoeder was aan het opruimen en die kwam hem tegen. Ik hoop dat je hem nog ergens kan vinden