Show je nagels

Alpaca My Bags van O.P.I.

22 likes

Slechtste licht ooit. Mijn duim (die er altijd zo zielig buitenvalt) (en deze foto die ik net maakte voor whatsapp herinnerde me om mijn nagels te showen, de lak zit er al drie dagen op haha):

KIKO 02 Camelia

21 likes

Hoe cute is dit lakje :heart_eyes:

9 likes

Het vijlen is een beetje uit de hand gelopen en nu heb ik korte klauwtjes, haha. De kleur is Bellaoggi Ladylike.

16 likes

Ik vind de vorm en lengte juist heel mooi!

1 like

Ik had even geen zin meer in donkere kleuren, dus roze it is :grin:

31 likes

De inspiratie van de afstandsbediening komt van Namorada

Heb dit zondagochtend gelakt, maar twijfel een beetje aan de kleur. In bepaald licht is de kleur te flets met m’n huidskleur. Volgende week weer wat anders. Ik ben nu te lui om een andere kleur te gaan lakken :’)

39 likes

Op de foto is ie in ieder geval super mooi!

2 likes

Haha lief! De wijsvingernagel aan de andere hand is ingescheurd en heb ik met nagellijm geplakt :joy:
Met nagellak eroverheen zie je niets, maar ik ben nog in de ontkenningsfase dat alles weer kort moet door die ene nagel. Huilennn. Voor nu houdt de lijm het al 4 dagen😁

1 like

Ik had met mijzelf afgesproken om voorlopig geen nagellak meer te kopen…maar deze kleur :heart_eyes:

Essie ‘Go Overboard’

36 likes

Waauw, hele mooie kleur en nagels!

1 like

Jaa deze heb ik laatst ook gekocht, zo mooi! Vond hem op mn nagels iets donkerder uitvallen dan hij op het potje leek, maar daarmee eigenlijk nog veel mooier.

1 like

Welke is dit dan??

26 likes

Ho, excuses. Normaal zet ik het erbij. Nu vergeten zie ik.
Het is een lak van de DM, huismerk. Trend it up, double volume&shine 011

1 like

Keer iets anders dan neutrale kleuren

28 likes

RIP duimnagel :dizzy_face:

8 likes

@Geo oneee, zo zonde!

Ik heb ze een stukje korter gemaakt en net weer zitten lakken

Dit is Catrice - 21 want to be my brightsmaid?

50 likes

Lak jij ze één keer per week, blijft het zo goed zitten bij jou?

Ja 1x pw idd. Langer dan een week tegen dezelfde kleur aankijken kan ik niet haha. Ik gebruik de topcoat van Essence - better than gel nails (zwart potje) en die topcoat is echt mijn holy grail. Soms maar een chip aan het einde van de week. Ik heb werk waarbij ik veel met m’n handen doe, vaak handen wassen en met m’n nagels stoot tegen ijzeren objecten en collega’s zijn altijd verbaasd dat mijn nagellak nog zo goed zit na een werkweek

2 likes