Jij hebt zo’n mooie nagel vorm!
Ik lak ze meestal maar 1x in de 2 weken
en het zit dan best goed erop nog, maar ik doe ook niet veel op een dag eigenlijk.
en @Geo ah zou willen dat gewone nagellak bij mij ook zo bleef zitten een week! Heel mooi hoor iig!
Zo mooi!
Mijn acrylloze nagels, zo kort en broos en qua structuur net een maanlandschap. Dit alles wilde ik verbloemen door blauwe nagellak (why?). Maarja, nu geen zin meer om het eraf te halen.
@turbs moet jij je nagels erg vijlen om ze in die vorm te krijgen? Ze zijn ook zo mooi gelijk allemaal!
Mijn wijsvinger en duimnagel groeien erg rond terwijl de rest vrij recht groeit. Krijg ze nooit echt mooi in een gelijke vorm.
Nee, eigenlijk niet. Mijn nagels groeien van zichzelf redelijk vierkant, behalve m’n wijsvinger. Deze foto was van de zomer en dit is een zeldzaam moment zonder nagellak haha. Hier zie je m’n wijsvinger nagel goed rond zijn van zichzelf. Maar verder knip ik ze gewoon recht af en vijl de randjes ietsje bij, zodat ze minder scherp aflopen
Mijn nagels worden eindelijk weer wat langer! Voor het eerst een Essie nagellakje geprobeerd. Vind de kleur alleen niet echt iets voor mij…
Heel mooi 
Welke is het?
Dankjewel! 
Essie 431 go go gesiha
Mijn nieuwe favo kleur.
Hoe moeilijk is het om een foto van je nagels te maken omg…
Hoe veilen jullie je nagels zo mooi gelijk in vorm? Heb daar echt moeite mee.
Dit is playing koi toch? Ik zag deze ooit in de DM en dacht nee Geo je hebt genoeg nagellak. Vervolgens kreeg ik hem niet uit Mn hoofd en ben ik terug gegaan om hem alsnog te kopen 
Jaa klopt! Ik draag vaak rode nagellak en dit is dan net iets anders of zo, maar toch ook weer niet zoiets als paars of blauw. (Vind ik mooi bij anderen maar bij mezelf niet.)
Super mooi! Is dit gellak (en zo ja, welke kleur?) of acryl?
Het zijn gelnagels, weet niet welke gel ze heeft gebruikt maar kan het wel vragen.
Jaa het is echt een prachtige kleur, heel apart ook! En ik hou wel van aparte kleurtjes, groen geel blauw, love alle kleuren 
Ja, als dat kan? Echt super mooi, ben al een tijdje op zoek naar precies deze kleur namelijk!