Ik heb hetzelfde kleurtje als drie dagen terug wat netter aangebracht, met basis en topcoat! Het was eigenlijk niet nodig, want hij zat er nog perfect op, maar hopelijk gaat hij zo de hele week mooi mee. 
Nagels worden al iets beter/sterker/minder vertiefd 
Moet de stukjes rood naast m’n nagel nog wegkrabben
Ik zou het weghalen met een wattenstaafje met remover ipv krabben. Ik weet niet of het echt klopt maar ze zeggen toch altijd: gezonde nagelriemen, gezonde nagels. Ben er nu super zuinig op haha.
Hoe heb je deze foto eigenlijk genomen? 
Haha die heeft het meisje die mijn nagels gedaan heeft genomen. 
Plannen jullie je outfits voor het kiezen van een kleurtje? Merk dat ik, zeker met opvallende kleuren als dat gele nu, toch wel belemmerd wordt doordat het geel vloekt met heel wat kleren
Of let niemand daarop en zit het tussen mijn twee oren?
Ja dat doe ik wel! Ik kies daardoor eigenlijk altijd vrij neutrale kleuren zodat het overal bij past. De enige uitschieter is rood en ik vind rood eigenlijk bij veel kleuren/kleren wel mooi staan!
Ik laat straks voor het eerst m’n nagels doen bij een salon, heb er super veel zin in! Heb altijd al korte, lelijke nageltjes gehad dus ben heel benieuwd. Doe nu eerst iets neutraals, maar haal hier genoeg inspiratie vandaag 
Ik doe het andersom: draag daardoor bijna alleen maar nude kleuren en rood. Ben al niet zo fashionable laat staan als ik hier ook nog naar moet kijken, haha.
Chinchilly van Essie
Het rode lag er al na 2dagen helemaal af 
@Fibonacci Gewone nagellak of gellac/acryl/gel? Als je het zelf kan aanpassen, dan zou ik er minder rekening mee houden en er gewoon afhalen veranderen als t vloekt. Toen ik Mn nagels liet doen en dus per 3 of 4 weken een nieuwe kleur had, pakte ik altijd wel kleuren die bij 80% van Mn kleding past. Dus nooit geel, roze, oranje ofzo - maar juist (donker)blauw, grijs, donkergroen, rood, paars want dat match vaak wel want dat zijn naast zwart en wit zo ong de enige kleuren die ik draag.
Vriendin van me heeft altijd babyboom en lakt soms zelf een kleurtje (gewone nagellak) erover. Al is dat meer omdat ze vanuit werk geen gekleurde nagellak op mag, maar dat is evt een optie als je ff wilt spelen met opvallende kleuren waar je niet lang aan valt wilt zitten.
Ik kies meestal eerst mijn nagellak en dan kijk ik of het niet te veel vloekt met mijn kleding. Maar het vloekt niet zo heel vaak.
Geel kan toch ook bij heel veel?
Ik draag nu dit bij elkaar, dat vind ik zelf geen probleem.
Wilde wel eigenlijk paprikarood op mijn nagels doen, maar omdat ik dit nieuwe vest wilde dragen heb ik dat even uitgesteld.
Mooie kleurencombinatie! In retrospect ben ik de week goed doorgekomen met geel, ja
had me wel vanochtend wat verslapen voor een afspraak en toen ik snel snel een outfit bijeen wilde zoeken heb ik me toch nog moeten omkleden omdat het echt vloekte met mijn nagels.