Show je nagels

18 likes

Wauw mooie kleur! Welk merk/naam is het?

1 like

Het is Free van Picture Polish.
Zitten holografische glitters in en hij lakt zó fijn! :heart_eyes:

1 like

22 likes

Ik had nog nooit van dit merk gehoord maar keek net even op hun site en woooow zoveel toffe kleuren. Wel een beetje duur en dan nog verzending erbij maar sommige kleuren zijn echt heul tof

1 like

Ik heb er van de zomer een paar gekocht bij een Nederlandse webshop er mee ophield en korting had. Normaal vind ik ze ook te duur. Zo leuk die samenwerkingen met nagelbloggers ook!

1 like

Essie heeft zo’n leuke nieuwe collectie ‘Serene Slates’ , maar Et.os heeft ze (nog) niet :sob:

17 likes

Kleur heet volgens mij pearls and curls van gelish

22 likes

Wauw ik vind dit heel tof! :heart_eyes:

1 like

Ik heb een set van sensationnails maar die lak is zooo kut. Niet egaal en niet dekkend. Heeft iemand nog tips qua merk?

Een vriendinnetje van mij heeft Florence en dat zijn fijne en mooie lakjes!

1 like

Ik gebruik Elite99, Venalisa en Rosalind. Allemaal van Ali.
Vind ze allemaal fijn werken (al is Rosalind vrij dik dus wel een beetje lastiger), er zijn heeeel veel kleuren en het blijft prima zitten. Ik heb afgelopen dagen vrijwel iedere dag geklust, geschuurd, keivaak mijn nagels ergens langs geschraapt, verf, kit en stuc erop gekregen en noem maar op en met de Venalisa tempered topcoat zit alles er nog perfect op. Buiten de uitgroei zie ik geen verschil met toen het net een uur erop zat.

Gebruik wel de basecoat van sensationnails trouwens. Weet niet of het echt uit maakt maar las hier ooit dat dat wel beter was dan de basecoat van ali merken.

1 like

Thnx!! Dit zijn ook gellakjes die je ook kan gebruiken met de lamp van sensationnails?

Ik vind de Ali lakjes ook erg fijn! Vooral venalisa :blush:
Ik merkte wel dat mijn sensationail lamp niet altijd sterk genoeg was (zeker de donkere kleurtjes), dus uiteindelijk ook een nieuwe lamp besteld via Ali haha.

Vaak harde de sensationail alleen echt de bovenste laag uit dus dat je het idee kreeg dat het goed was, maar na een dag of twee liet hij dan los en was de onderlaag nog ‘nat’

1 like

Trouwens als mensen nog een fijne gellak topcoat zoeken, de tempered topcoat van venalisa is heeel fijn! Lakt fijn en blijft heeel mooi glanzen :blush:

2 likes

Ik heb 2 lampen van Ali. Eentje van 36 watt en een mini reislamp van 7 watt. Met de lamp van Sensationails heb ik geen ervaring eigenlijk, maar die van ali werken perfect. Die van 36 watt kostte 6 euro ofzo dus dat is ook haast niks. Enige “nadeel” is dat ze beide met usb kabel zijn maar die kun je in principe gewoon in zo’n stekkerblokje steken. Maar er zijn ook lampen te vinden met een gewone stekker.

Overigens droogt mijn donkere lak net zo prima met de 7 watt lamp als met die van 36. Weet niet wat het verschil is met de sensationails lamp maar lees vaker dat sommige kleuren daarmee inderdaad slecht uitharden. Best treurig aangezien het een vrij duur merk is. Zeker ten opzichte van de lampen op ali die dan ook nog eens beter werken. Maargoed, je kunt natuurlijk voor 1,50 een lakje bestellen en dan kijken of het met jouw lamp werkt. Want dat lijkt soms ook nog te verschillen zoals ik op internet lees.

2 likes

Dank je voor je uitgebreide antwoord! Ga er vandaag even voorzitten :smile:

er is trouwens ook een facebookgroep over gellak/lampen en nagel spullen van ali, worden ook regelmatig reviews gegeven over verschillende producten :blush:

1 like

Welke groep is dit?

oh ik ben trouwens lid van twee zie ik nu haha
ali express gelpolish & nailart en aliexpress nails & Nailart

2 likes