Show je nagels

Ik gebruik pure aceton, ik heb een bakje waar ik de aceton indoe en waaronder een ander bakje zit. Hier doe ik heet/warm water in. Aceton werkt namelijk beter wanneer het warm wordt :blush:
Hier een minuut of 20/30 in en het is er zo af!

Edit: zo’n bakje dus

4 likes

26 likes

Ik kende haar helemaal niet maar superfijn en rustgevend inderdaad! Ik keek dit net en toen viel ik in slaap :sweat_smile:

1 like

Haha ja echt he. Heel zen. Ze komt op mij ook echt over als een lieve vrouw. Legt alles goed uit. En haar lach is zooo aanstekelijk haha.
Zag haar een tijdje geleden in een vlog van Celina Ryden (ook een nagelstyliste) voorbij komen en daar was ze ook echt heel leuk.

1 like

Wauw zien er tof uit! Welke heb jij op het oog?

De roze! :heart:

Ben alleen bang dat ze niet verkocht gaat worden hier. Ben vandaag in Groningen bij E.tos geweest en ook bij die in mn eigen woonplaats, maar ze wisten van niets.

Jaa die roze is pretty! Zou jammer zijn als je hem niet kan kopen, misschien online? Of misschien komt het nog, soms weten ze dat volgens mij ook kort vantevoren.

1 like

Vrijwel meteen na het nemen van de foto heb ik mijn hand ergens tegen gestoten waardoor er een deuk in de nagellak op mijn wijsvinger was gekomen. Ik had echt geen zin om het te fiksen dus heb ik gefrustreerd alles eraf gehaald en gewoon een laagje nagelbeschermer aangebracht. Morgen extra vroeg opstaan en een kleurtje kiezen.

@anon24802271 Hoe wrap jij de tips? Ik zie dat Simply Nailogical dat ook altijd doet, maar als ik dat probeer zie je een raar horizontaal lijntje nagellak aan de toppen. Irritant, want ik merk ook dat mijn nagellak langer blijft zitten als ik het wel doe!

9 likes

Kent iemand een dupe voor Catrice - call me princess? Is een LE van enkele jaren geleden, maar nu is hij bijna op en nergens meer te verkrijgen. Het is een roze lakje, met fijne gouden glitters (liquid sand finish hoeft niet per se)

9 likes

Oh deze ken ik nog en ik herken de nagels van Pinkypolish haha. Maar geen tips helaas!

1 like

Ik heb wel iets van P2 (DM) dat er op lijt, maar die is wel van een aantal jaar geleden. dus ik vermoed dat die er ook niet meer is.

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

Kleur heet Barbie van bio sculpture

19 likes

Ik heb nog een flesje staan. Heb hem denk ik 1 of 2 keer gebruikt. Als je wil kan ik hem naar je opsturen?

2 likes

Barbie roze met glitter maar ben t na 1 dag al zat

11 likes

Ik vind m leuk! :grin:

Even iets anders dan de afstandsbediening want die had ik niet bij de hand, wel een doosje ibuprofen :joy:. De kleur is bruin met een tint rood erin denk ik.

11 likes

Hij clasht net met m’n huidskleur helaas… ga m er af halen haha

1 like

Ben het zo zat dat mijn nagellak na een dag al chipt. Daarom zat ik te denken aan gelnagellak. Wat heb ik nodig als ‘beginner’? Wil er het liefst niet al teveel geld aan uitgeven dus dingen via aliexpress zijn wat mij betreft ook prima. Als er maar geen schadelijke stoffen in zitten tenminste.

Ik heb je een berichtje gestuurd! :slight_smile:

1 like

Kleur is zo lastig vast te leggen.
Zoals mijn vriend zegt: een lijkenkleur.
Hij is er nu een, een lijk :hugs:

17 likes