Show je nagels

Zoals @anon24802271 zegt is een voedende olie een aanrader :blush:

2 likes

Ik ook. Alleen het tweede filmpje laat wel zien dat dit niet echt goed werkt haha.
Love Suzie trouwens. Ik kijk regelmatig filmpjes van haar voor ik ga slapen. Haar stem werkt zo rustgevend haha.

Heb net voor het eerst gelnagellak eraf gehaald en mijn nagels zien er nu zo uit :cry: Heb netjes 20 minuten in speciale remover gezeten en de resten eraf gehaald met een bokkenpootjes.
Nu heb ik enorm beschadigde nagels.
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

Edit: het is in het echt nog wat erger dan op de foto. Ben nu met een vijl het wat glad aan het maken zodat alle haakjes eraf zijn. Verder maar even niks erop doen denk ik?

Zou er wel iets van nagelriem olie of handcreme opsmeren. Mijn nagels zijn ook altijd een beetje wittig doordat ze uitdrogen van de aceton. De volgende keer misschien de remover langer laten zitten? Ik laat het echt een half uur zitten en dan ik verreweg het meeste er zo af vegen zonder te krabben of iets.

1 like

Heb inderdaad goed gesmeerd met olie. Ook mijn handen zelf met creme. Voelt al wat beter nu gelukkig.
Ik heb het denk ik dan niet lang genoeg laten zitten. 20 minuutjes. De randjes waren dan wel los maar verder moest ik toch nog wel behoorlijk met die bokkenpoot aan de slag. Mag ik vragen welke remover jij gebruikt? En hoe pak je dat dan aan? In een badje of wikkel je met watjes?

Nieuwe week, andere kleur

DM huismerk Trend it up, double volume & shine - kleur 460

26 likes

Ja klopt haha, hoewel die wijsvinger wel mooi is geworden vind ik. Dat platte vind ik trouwens juist wel mooi. Mooier dan dat gebogen. Maar ze vijlt wel echt veeeeeeel van de bovenkant af! :eek:

1 like

Nagellakremover van het cheapste merk van kruidvat. Daar zit aceton in. Vantevoren goed de toplaag/glansvan je nagels vijlen. Ik heb zo’n clips gekocht omdat ik niet steeds aluminiumfolie wilde verspillen maar dat werkt ook prima. Watjes echt goed natmaken en dan 30 min op je nagels houden. Ohja en niet spieken tussendoor. Als ik te snel wil gaat het lastiger eraf. Als ik 30 min wacht gaat het grootste deel er als een schildje vanaf.

1 like

Thanks! Ik gun mijn nagels even wat rust en dan ga ik het weer proberen. Met wat meer geduld! Haha

1 like

Weet een van jullie een goede nagelsalon (die gelnagels zetten) in de buurt van Breda?

Ik gebruik pure aceton, ik heb een bakje waar ik de aceton indoe en waaronder een ander bakje zit. Hier doe ik heet/warm water in. Aceton werkt namelijk beter wanneer het warm wordt :blush:
Hier een minuut of 20/30 in en het is er zo af!

Edit: zo’n bakje dus

4 likes

26 likes

Ik kende haar helemaal niet maar superfijn en rustgevend inderdaad! Ik keek dit net en toen viel ik in slaap :sweat_smile:

1 like

Haha ja echt he. Heel zen. Ze komt op mij ook echt over als een lieve vrouw. Legt alles goed uit. En haar lach is zooo aanstekelijk haha.
Zag haar een tijdje geleden in een vlog van Celina Ryden (ook een nagelstyliste) voorbij komen en daar was ze ook echt heel leuk.

1 like

Wauw zien er tof uit! Welke heb jij op het oog?

De roze! :heart:

Ben alleen bang dat ze niet verkocht gaat worden hier. Ben vandaag in Groningen bij E.tos geweest en ook bij die in mn eigen woonplaats, maar ze wisten van niets.

Jaa die roze is pretty! Zou jammer zijn als je hem niet kan kopen, misschien online? Of misschien komt het nog, soms weten ze dat volgens mij ook kort vantevoren.

1 like

Vrijwel meteen na het nemen van de foto heb ik mijn hand ergens tegen gestoten waardoor er een deuk in de nagellak op mijn wijsvinger was gekomen. Ik had echt geen zin om het te fiksen dus heb ik gefrustreerd alles eraf gehaald en gewoon een laagje nagelbeschermer aangebracht. Morgen extra vroeg opstaan en een kleurtje kiezen.

@anon24802271 Hoe wrap jij de tips? Ik zie dat Simply Nailogical dat ook altijd doet, maar als ik dat probeer zie je een raar horizontaal lijntje nagellak aan de toppen. Irritant, want ik merk ook dat mijn nagellak langer blijft zitten als ik het wel doe!

9 likes

Kent iemand een dupe voor Catrice - call me princess? Is een LE van enkele jaren geleden, maar nu is hij bijna op en nergens meer te verkrijgen. Het is een roze lakje, met fijne gouden glitters (liquid sand finish hoeft niet per se)

9 likes

Oh deze ken ik nog en ik herken de nagels van Pinkypolish haha. Maar geen tips helaas!

1 like