Show je nagels

Haha ik ben zo zuinig op dit potje nagellak. Vind 'm ook echt prachtig, maar nog nergens een vervanger gevonden helaas :frowning_face:

1 like

Ik heb wel iets van P2 (DM) dat er op lijt, maar die is wel van een aantal jaar geleden. dus ik vermoed dat die er ook niet meer is.

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

Kleur heet Barbie van bio sculpture

19 likes

Ik heb nog een flesje staan. Heb hem denk ik 1 of 2 keer gebruikt. Als je wil kan ik hem naar je opsturen?

2 likes

Barbie roze met glitter maar ben t na 1 dag al zat

11 likes

Ik vind m leuk! :grin:

Even iets anders dan de afstandsbediening want die had ik niet bij de hand, wel een doosje ibuprofen :joy:. De kleur is bruin met een tint rood erin denk ik.

11 likes

Hij clasht net met m’n huidskleur helaas… ga m er af halen haha

1 like

Ben het zo zat dat mijn nagellak na een dag al chipt. Daarom zat ik te denken aan gelnagellak. Wat heb ik nodig als ‘beginner’? Wil er het liefst niet al teveel geld aan uitgeven dus dingen via aliexpress zijn wat mij betreft ook prima. Als er maar geen schadelijke stoffen in zitten tenminste.

Ik heb je een berichtje gestuurd! :slight_smile:

1 like

Kleur is zo lastig vast te leggen.
Zoals mijn vriend zegt: een lijkenkleur.
Hij is er nu een, een lijk :hugs:

17 likes

Thanks voor de tip! Ik zag dit starterspakket van sensationnails https://www.superwinkel.nl/product/1116338/sensationail-starterkit-deluxe.html
Zou dit iets zijn? Kan ik hier even mee vooruit? Lijkt me niet heel duur in iedet geval

Ik was mijn saaie kleur zat en ging voor een… nog saaiere kleur!

40 Innocent van Bellaoggi

Ik overweeg trouwens om voor mijn vakantie over 2 weken gelnagellak te laten zetten, maar vind het erg spannend. Ik vind het er prachtig uitzien maar wil er niet regelmatig zo veel geld aan uitgeven, en ben een beetje bang dat dat ene keertje mijn nagels beschadigt en ik er spijt van krijg, haha. Het wordt ook nog een klus om een kleur te zoeken die ik niet na een week al zat ben! Misschien kan ik voor hetzelfde geld tien nieuwe Catricelakjes kopen, of dure van Essie (waar ik te gierig voor ben en die ik daarom nooit geprobeerd heb). :thinking:

17 likes

Ik wist niet zo goed waar ik zin in had. Ik heb dus eerst transparante gellak aangebracht, dit goed laten uitharden en eroverheen een kleurtje. Als ik 'm dan zat ben, kan ik het er gemakkelijk afhalen, haha. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een roze/paarsig kleurtje.

14 likes

Gellak spreekt me wel aan maar dat eraf halen lijkt me echt de hel… heb al zon droog huidje

Ik heb hem misschien ook nog! Zal morgen even kijken voor je :raising_hand_woman:t3:‍♀

1 like

OPI gift of gold never Gets old

10 likes

35 likes

doorzichtig glitter vandaag

15 likes

Ik heb het voor je nagevraagd en het was haar roze opbouwgel en dan heeft ze met een witte gel soort van babyboom gedaan. Ik had haar milky white nails gevraagd.

1 like